• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

تسهیلات ۴ درصدی موسسه اعتباری نور در طرح های مختلف

  • 18 آبان 1396 - 15:46
سرپرست موسسه اعتباری نور منطقه جنوب کشور از اعطای تسهیلات ۴ درصدی در غالب طرح های مختلف به شهروندان خبر داد.
 مهدی زارع ظهر در نشست خبری فعالیت های موسسه اعتباری نور  گفت: خوشبختانه این موسسه طی سال های گذشته مورد اعتماد مردم قرار داشته و از این رو در تلاش هستیم بهترین نوع خدمات را به آنها ارائه کنیم.
وی ادامه داد: یکی از خدمات این موسسه، ارائه تسهیلات با نرخ ۴ درصد است که در غالب ۲ طرح انجام می شود که در یک طرح رقم ۲۰ میلیون تومان و در طرح دیگر رقمی حدود ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات داده می شود.
زارع تاکید کرد: با هماهنگی های انجام شده به زودی به بانک تبدیل می شود و خوشبختانه جایزه رضایت مندی مشتریان نیز کسب شده است.
سرپرست موسسه اعتباری نور در منطقه جنوب کشور یادآور شد: موسسه‌ی اعتباری نور، چهارمین موسسه‌ ایست که به طور رسمی و با قرار گرفتن در لیست موسسات دارای مجوز بانک مرکزی در کشورمان فعالیت می‌کند، این موسسه در سال ۱۳۹۱ و با ادغام سه موسسه‌ مالی و اعتباری پیشگامان کویر یزد، ریحانه‌گستر مشیز و کارسازان آینده با هدف خدمت‌رسانی به ایرانیان شکل گرفت.
وی تصریح کرد: این موسسه در تاریخ ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ مجوز تاسیس موسسه‌ی اعتباری نور به شماره‌ی ۹۹۱۰/۹۴ از سوی بانک مرکزی صادر شد پس از آن در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ این موسسه به شماره‌ی ۴۷۲۵۳۲ به ثبت شرکت‌ها رسید و نهایتا در تاریخ ۱۱ تیر ماه ۱۳۹۴ مجوز نهایی موسسه‌ی اعتباری نور به امضای ولی‌الله سیف، رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران رسید و محمدحسین اسکندری‌زاده با تائید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران به عنوان نخستین مدیرعامل این موسسه انتخاب شد.
زارع ادامه داد: موسسه‌ی نور، با سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعت، خدمات، بازرگانی و تعاون کشور سعی در ایجاد انگیزش، تحرک و پویایی در میهنمان دارد فعالیت‌هایی که ضمن رشد اقتصادی به عمران و آبادانی کشورمان می‌انجامند.
سرپرست موسسه اعتباری نور منطقه جنوب کشور افزود: شاید مهم‌ترین چیزی که موسسه‌ی نور را از سایر موسسات اعتباری متمایز می‌کند، رسالتی است که مدیران و کارکنان این مجموعه برای خود در نظر گرفته‌اند و بر آن تاکید دارند.
وی تاکید کرد: اساس مؤسّسه‌ نور بر پایه‌ اعتقادات اسلامی است و آن چیزی نیست جز تلاش برای توانمندسازی عموم افراد جامعه و کمک به توسعه‌ی اجتماعی و حل مشکلات جامعه نیست.
 زارع تصریح کرد: معمولا تاسیس یک بانک یا مؤسسه‌ اعتباری توسط عده‌ معدودی شکل می‌گیرد تا برای همان افراد خاص تولید ثروت کند و این موضوع به عنوان یک اصل در سیستم اقتصادی پذیرفته شده‌ امّا در مؤسّسه‌ی نور هدف سودرسانی به عموم است.
 سرپرست موسسه اعتباری نور منطقه جنوب کشور یادآور شد: از برنامه‌های شاخص بانک‌های اجتماعی در دنیا اعطای وام به بنگاه‌های کوچک مالی، اشتغال زایی و شرکت در امور خیریه و عام‌المنفعه است.
وی ادامه داد: آنچه‌ باعث درخشیدن نام نور در میان بانک‌ها و موسسات اعتباری کشورمان می‌شود قرار گرفتن اهدافی چنین درخشان در راس برنامه‌های آن است.
زارع تاکید کرد: اعطای خرده‌ وام به بنگاه‌های کوچک اقتصادی و مشارکت با کارآفرینانی که به توسعه‌ی اقتصادی کشور کمک می‌کنند، پشتیبانی از تاسیس مراکز توان‌بخشی و نگه‌داری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست، تاسیس درمانگاه، ساخت مدرسه و ایجاد ۲۶۰۰ فرصت شغلی مستقیم و ۴۰۰۰۰ شغل غیرمستقیم تا به امروز تنها بخشی از فعالیت‌های اجتماعی عام‌المنفعه‌ی این موسسه است.
 سرپرست موسسه اعتباری نور منطقه جنوب کشور تاکید کرد: در حال حاضر تسهیلات متنوعی در قالب عقود اسلامی پرداخت می گردد که این تسهیلات شامل عقود قرض الحسنه و جعاله با کارمزد پایین ( ۴ درصد ) و مدت بازپرداخت طولانی می باشد که هموطنان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از طرحهای نگین ، ناب و تابان به یکی از شعب موسسه اعتباری نور در سراسر کشور مراجعه فرمایند .
وی یادآور شد: این مجموعه هم‌اکنون با ۳۳۶ شعبه در سراسر کشور و ۴۸ شعبه در سطح منطقه جنوب فعالیت می‌کند و در حال حاضر از نظر ارائه ی تسهیلات رتبه ی اول در میان موسسات اعتباری کشور را دارد و در مجموع از میان ۳۵ بانک و موسسه ی اعتباری در جایگاه دوازدهم از نظر تعداد شعب و میزان منابع قرار دارد. این آمار و ارقام نشان از موفقیتی دارد که با اراده جمعی و امید به آینده ای روشن محقق شده است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.