• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

پیام های تسلیت به فرماندار انار

  • 05 دی 1396 - 10:52

پیام های تسلیت به فرماندار انار


 

جناب آقای سیدضیاءالدین طباطبایی
فرماندارمحترم شهرستان انار

درگذشت همشیره گرامی را به جنابعالی و دیگر بازماندگان آن مخدره‌ مرحومه تسلیت می‌گوییم و رحمت و مغفرت الهی و علوّ درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت می‌کنیم.

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شهرستان انار


جناب آقای مهندس طباطبایی فرماندار محترم شهرستان انار

با اظهار همدردی و نهایت تاسف و تاثر مصیبت وارده را به جنابعالی و خانواده محترمتان تسلیت عرض می نمائیم و از خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان ارجمند ، صبر و شکیبایی مسئلت می نمائیم.

شهرداری و شورای اسلامی شهر انار


جناب آقای سیدضیاء طباطبایی
فرماندار محترم شهرستان انار

ضایعه درگذشت خواهر گرامیتان را به حضرتعالی، خاندان معزز و عموم بازماندگان تسلیت عرض می کنم. از خداوند متعال، رحمت واسعه و حشر آن بانوی پرهیزگار با جدّه بزرگوار سادات حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، صبر و اجر برای همه مصیبت دیدگان و سلامتی و توفیق روز افزون برای حضرتعالی مسالت می نمایم.

عباس زارع نظری
رییس شورای بخش شهرستان انار


الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِیبَهٌ قَالُواْ إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَیْهِ رَاجِعونَ
جناب آقای سیدضیاء طباطبائی
فرماندارمحترم شهرستان انار
خبردرگذشت خواهرگرامیتان موجب اندوه بسیارگردید .مصیبت وارده را به شما صمیمانه تسلیت عرض نموده از درگاه حضرت حق ،برای روح مرحومه متقی ،رحمت و مغفرت واسعه و برای شماو سایر بازماندگان، صبر ی جمیل و اجری جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت مینماییم .

شورای اسلامی و دهیاری ده رئیس


انا لله و انا الیه راجعون

برادر گرامی جناب آقای  سید ضیاء طباطبایی
فرماندارمحترم شهرستان انار

درگذشت همشیره مکرمه و گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می کنیم و رحمت و مغفرت الهی را برای ایشان و دوام صحت و عافیت جنابعالی را از خداوند منان مسألت می نماییم.

 شورای اسلامی و دهیاری ساقی


جناب اقای مهندس طباطبایی فرماندار محترم شهرستان انار

با اظهار همدردی و نهایت تاسف و تاثر مصیبت وارده را به جنابعلی و خانواده محترمتان تسلیت عرض می نماییم واز خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان ارجمند صبرو شکیبایی مسلت می نماییم.

دهیاری و شورای اسلامی صفاییه


پیام تسلیت به فرماندار محترم شهرستان انار

درگذشت همشیره محترمه به شما و تمام بازماندگان آن مرحومه تسلیت میگوییم و از خداوند مغفرت الهی و بالاترین درجات را خواستاریم.

شورا و دهیاری روستای قربان آباد


جناب آقای مهندس طباطبایی
فرماندار محترم شهرستان انار

بانهایت احترام بدینوسیله مراتب تالم و تسلیت خود را به مناسبت در گذشت مرحومه مکرمه همشیره محترمه جنابعالی تقدیم و از درگاه باری تعالی علو درجات و رحمت های الهی برای آن تازه از دست رفته و صبر و شکیبایی تحمل این مصیبت برای حضرتعالی و خاندان محترمتان آرزو دارم.

علی حسنی
رئیس شوراء و اعضای شورای لطف آباد

 

ثبت دیدگاه