• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

پایان خرید تضمینی سیب درختی در فارس

  • 26 آبان 1400 - 18:09
پایان خرید تضمینی سیب درختی در فارس

مدیر سازمان تعاون روستایی فارس از پایان خرید تضمینی سیب صنعتی در استان بدون افت و ضایعات و کمترین بار هزینه برای دولت خبر داد.

پایان خرید تضمینی سیب درختی در فارسبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،هدایت‌الله رحیمی گفت: خرید تضمینی سیب صنعتی در پنج شهرستان سپیدان، اقلید، آباده، بوانات و شیراز از ۲۴ مهرماه آغاز و در مجموع ۴ هزار وسیصد تن سیب درختی صنعتی از باغداران استان تا پایان دهم آبانماه خریداری شد.

او افزود: بدلیل نظارت مستمر سازمان و عملکرد خوب همکاران فعال در مراکز خرید شهرستان‌ها علیرغم اینکه نوع خرید سیب صنعتی (درجه سه) بود، اما هیچگونه افت و ضایعاتی در مراکز خرید ایجاد نشد و همچنین با تدابیر اندیشه شده شبکه تعاون روستایی استان خرید تضمینی سیب صنعتی را با کمترین هزینه برای دولت انجام داده است که این دو موضوع از نکات مهم اجرای فرایند خرید بود.
مدیر سازمان تعاون روستایی فارس گفت: سیب خریداری شده به تنها کارخانه کنسانتره در استان ارسال شد و با توجه به حجم تولید محصولات مختلف باغی در استان احداث صنایع تبدیلی از ضروریات است تا باغدار و کشاورز استان بتواند سهمی در ارزش افزوده ایجاد کند.

رحیمی خاطرنشان کرد: سازمان تعاون روستایی فارس با دارا بودن شبکه گسترده در ۳۴ شهرستان تحت پوشش، همراه و همگام با نیاز کشاورزان اقدامات حمایتی را در دستور کار خود قرار می‌دهد تا به وظیفه حمایتی خود از کشاورزان به نحو مطلوب عمل کند.

ثبت دیدگاه