• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های جهاد کشاورزی انار در هفته جهاد کشاورزی

  • 30 خرداد 1395 - 21:18
گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های جهاد کشاورزی انار در هفته جهاد کشاورزی

روابط عمومی جهاد کشاورزی شهرستان انار گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه های مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان  در هفته جهاد کشاورزی اعلام کرد.

متن گزارش به شرح زیر است:

 

۲۷ خرداد ماه سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس جهاد سازندگی می باشد، به همین دلیل از ۲۱ تا ۲۷ خرداد بعنوان هفته جهاد کشاورزی نامگذاری گردیده است. به این مناسبت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان انار برنامه های متنوعی را در این هفته برگزار کرد، در این هفته از افتتاحیه گرفته تا دیدار با خانواده های معظم شهدا در دستور کار این مدیریت قرار گرفت.

مشروح این فعالیت ها و برنامه ها بدین شرح است :

در اولین روز هفته جهاد کشاورزی مورخ ۲۱/۳/۹۵ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان در خطبه های نماز جمعه شهر انارگزارش عملکرد حوزه کشاورزی شهرستان را ارائه کردند.

در روز دوم هفته جهاد کشاورزی، دیدار مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، مسئولین ادارت تابعه جهاد کشاورزی شهرستان و کارکنان این مدیریت  با امام جمعه شهرستان صورت گرفت .

در روز چهارم این هفته، افتتاح طرح ها و پروژه های این مدیریت با حضور فرماندار، مدیر جهاد کشاورزی و مسئولین ادارات تابعه صورت گرفت که تعداد ۳ پروژه (۲ واحد مرغداری جمعا به ظرفیت ۳۰ هزار قطعه در هر دوره و یک طرح زیر سطحی کم فشار به مساحت ۱۶ هکتار ( با ۱۱۲ میلیون تومان کمک بلا عوض دولتی) افتتاح گردید.

به همین مناسبت مدیر محترم جهاد کشاورزی انار گزارشی از عملکرد حوزه کشاورزی شهرستان را در خطبه های نماز جمعه امین شهر در مورخ ۲۸/۳/۹۵ به نمازگزاران ارائه کردند.

در روز شنبه مورخ ۲۹/۳/۹۵ دیدار با خانواده اولین شهید جهاد کشاورزی شهرستان که سمت اولین رئیس جهاد سازندگی انار را داشتند (شهید حسین قدیری) صورت گرفت. لازم به ذکر است که این خانواده ۳ شهید تقدیم انقلاب نموده اند.

سپس به صورت دسته جمعی تمامی کارکنان جهاد کشاورزی ، امام جمعه شهرستان ، منابع طبیعی، تعاون روستایی، بنیاد شهید و تشکل های بخش خصوصی ابتدا به زیارت شهید گمنام شهرستان و سپس با حضور در محل گلزار شهداء به مقام شامخ شهیدان والا مقام، بویژه شهدای عزیز انقلاب این شهرستان ادای احترام کردند و مزار شهیدان گرانقدر را گلباران  و در پایان در نماز جماعت شرکت نمودند.

IMAG1296 IMAG1300 IMG_1267 IMG_1272 IMG_1296 IMG_1297 IMG_1310 IMG_1312 jahad1 jahad2 jahad3 jahad4

 

ثبت دیدگاه