• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

فینال فوتسال امین‌شهر به صورت حرفه‌ای برگزار شد

  • 18 تیر 1395 - 12:03
فینال فوتسال امین‌شهر به صورت حرفه‌ای برگزار شد

مسابقات جام تکریم رمضان امین شهر انار با شرکت ۱۸ تیم به مدت یک ماه در سالن ورزشی امین شهر برگزار شد.

در این مسابقات تیم‌های «به یاد حجت» و تیم «شاهین» امین شهر به فینال راه یافتند که در پایان و با نتیجه هفت بر سه، تیم شاهین قهرمان و تیم به یاد حجت نایب قهرمان شد.

تیم توکل به مقام سوم و جام اخلاق این دوره از بازی‌ها تیم شرکت تعاونی گلشن شناخته شدند.

از نکات برجسته این بازی‌ها، برگزاری فینال در یک شرایط حرفه‌ای و همراه با جشن پایانی و اهدای جوایز بود. در این مسابقات به تیم اول مبلغ ۷۰۰ هزار تومان به همراه تندیس، تیم دوم ۵۰۰ هزار تومان به همراه تندیس و تیم سوم ۳۰۰ هزار تومان به همراه یک توپ فوتسال اهدا شد.

 

یکی دیگر از نکات این بازی حضور پر شور تماشاچیان در سالن بود که تقریبا ۹۵ درصد صندلی‌ها پر شده بود و تشویق آن‌ها فضای خاصی در سالن ایجاد کرده بود.

در پایان حسین باقری مسئول امور ورزشی و حسین خلیلی رئیس کمیته داوران امین شهر از تماشا گران و تمام کسانی که در طول جام آن‌ها را یاری کرده‌اند، تشکر کردند.

این فینال و جشن پایانی در حالی با یک شرایط حرفه‌ای در امین‌شهر برگزار شد که چند روز قبل از آن، فینال مسابقات فوتسال انار در یک شرایط غیر حرفه‌ای و همراه با درگیری برگزار شده بود. هر چند در بازی نیمه‌نهایی جام امین‌شهر نیز درگیری رخ داده بود اما با برگزاری این فینال، خاطره تلخ آن بازی فراموش می‌شود.

 

ثبت دیدگاه