• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

رئیس اداره ورزش و جوانان انار تغییر می‌کند

  • 23 تیر 1395 - 14:18
رئیس اداره ورزش و جوانان انار تغییر می‌کند

با کناره‌گیری محمد خواجه‌پور از ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان انار، احتمالا یک گزینه بومی به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی خواهد شد.

طباطبایی فرماندار انار روز چهارشنبه ۲۳ تیر در جلسه‌ای که با حضور خواجه‌پور، جمعی از ورزشکاران و روسای هیات‌های ورزشی و جمعی از مسئولان برگزار شد، گفت: از آقای خواجه‌پور که در این مدت زحمیت کشیدند، تشکر می‌کنم. آقای خواجه‌پور خودشان می‌گویند مشکل دارد و نمی‌تواند در انارا بماند و کار رفسنجان را ترجیح می‌دهد. به همین دلیل با هماهنگی با آقای مهندس انارکی محمدی سعی می‌کنیم مدیر جدیدی را معرفی کنیم.

خواجه‌پور نیز در این جلسه با اشاره به اینکه حاضر است از سمتش استعفا دهد، گفت: هیات‌های ورزشی بدون اینکه من نظارتی داشته باشم، می‌دیدم کارشان را انجام می‌دهند و من دلگرمی‌ام به این‌ها بود که می‌دیدم واقعا با این مشکلاتی که من دارم، این‌ها چرخ ورزش را می‌چرخانند. من از اعزام ورزشکاران هیات‌ها به مسابقات خبری نداشتم. فقط می‌فهمیدم که به مسابقات رفته‌اند که جا دارد از همه آن‌ها تشکر کنم.

خواجه‌پور افزود: اگر این هیات‌ها نبودند، می‌توانم بگویم در دوره من واقعا هیچ کاری انجام نمی‌شد.

وی گفت: شهردار انار با اینکه یک سری از مشکلات وجود داشت، هیچ‌گاه ورزشکاران را رها نکرد. باشگاه تاسیس کرد و واقعا کار کرد که جا دارد از ایشان تشکر کنم.

حسنخانی یکی از ورزشکاران با انتقاد از عملکرد خواجه‌پور خطاب به وی گفت: در دو سالی که شما مسئول ورزش انار بودید، ورزش را متوقف کردید و اگر هیات‌های ورزشی نبودند باید ورزش پلمپ می‌شد. شما ساده‌ترین کاری که باید می‌کردید این بود که در اداره حضور داشته باشید اما اغلب نبودید.

در طی دو سال گذشته، بارها ورزشکاران از عملکرد خواجه‌پور انتقاد کرده بودند.

ثبت دیدگاه