• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

راهیابی ۸۲ عکس مخاطبان انارپرس به مسابقه عکس شب یلدا

  • 01 دی 1395 - 18:02
راهیابی ۸۲ عکس مخاطبان انارپرس به مسابقه عکس شب یلدا

از بین عکس‌های ارسالی مخاطبان انارپرس برای مسابقه عکس شب یلدا، ۸۲ عکس ارسالی به مسابقه راه یافت.

متاسفانه بخشی از تصاویر ارسالی به دلیل عدم رعایت شرایط از جمله عدم وجود نوشته‌ ۹۵ یا شب یلدای ۹۵ به بخش مسابقه راه نیافتند.

همچنین بخش دیگری از تصاویر نیز که حدود ۶۰ عکس بود صرفا برای انتشار در سایت انارپرس ارسال گردیده بود که در خبر «تصاویر ارسالی مخاطبان از شب یلدا» منتشر شده است.

در مجموع حدود ۲۰۰ عکس شب یلدایی به انارپرس ارسال شد.

از بین این ۸۴ عکس هشت عکس از سوی «امید منوچهری و عباس امیری»، دو تن از دبیران عکس رسانه‌ها در شیراز به عنوان تصاویر برگزیده انتخاب و معرفی می‌شوند.

بدون شک انتخاب این هشت عکس به معنای این نیست که سایر تصاویر، نمی‌توانسته‌اند برگزیده باشند؛ بلکه به دلیل محدودیت، تنها هشت عکس به عنوان برگزیده معرفی می‌شوند. اگر توان داشتیم، بدون شک همه ۸۴ عکس را به عنوان برگزیده معرفی می‌کردیم.

انارپرس ضمن قدردانی از همه مخاطبان عزیز، این نکته را یادآوری می‌کند که انتخاب یک عکس به عنوان عکس برگزیده، یک امر نسبی است نه مطلق. به این معنا که شاید عکسی از نگاه یک داور، عکس فوق‌العاده‌ای باشد اما از نگاه داوری دیگر، عکس فوق‌العاده‌ای نباشد؛ یعنی انتخاب یک عکس به عنوان عکس برگزیده یک حکم مطلق و خلل‌ناپذیر نیست بلکه یک امر نسبی است.

هشت تصویر برگزیده از نظر داوری، ساعت ۱۵ روز پنجشنبه دوم دی در انارپرس منتشر می‌شود. سایر تصاویر بخش مسابقه در سایت منتشر نخواهد شد.

 

 

ثبت دیدگاه