• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

امام جمعه انار: تشییع جنازه هاشمی رفسنجانی، نشانه قدرشناسی مردم بود

  • 24 دی 1395 - 16:04
امام جمعه انار: تشییع جنازه هاشمی رفسنجانی، نشانه قدرشناسی مردم بود

حجت‌الاسلام حسن منتظری، امام جمعه انار در خطبه‌های نماز جمعه ۲۴ دی، تشییع جنازه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را قدرشناسی مردم از مرید امام و یار و رفیق دیرین رهبری ذکر کرد و گفت: گر چه بعضی از فتنه گران و دشمنان انقلاب اسلامی قصد داشتند مراسم تشییع را به تنش و آشوب بکشند ، اما هوشیاری و عقلانیت و ولایت مداری مردم چنین اجازه ای را نداد.

امام جمعه انار خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب اسلامی ایشان را رفیق دیرین و همسنگر و همگام دوران مبارزات نهضت اسلامی و همکار دوران طولانی پس از انقلاب اسلامی خواندند.

وی افزود: دشمنان و خناسان و فتنه‌گران می‌خواستند این شخصیت انقلابی را به‌طور کلی از نظام و رهبری جدا کنند، اما آیت‌الله هاشمی بارها با ابراز عشق و محبت به نظام و رهبری آنها را ناکام و مایوس کردند.

حجت‌الاسلام منتظری ظهر در بخش دیگری از سخنانش انار به مبحث مفاسد اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: یکی از آفات مهم و عوامل خطرناک ضربه‌زننده که موجب سقوط و هلاکت و تیرگی روح و جان و بدبختی دو جهان می ‌شود خوردن و آشامیدن غذاهای حرام و حتی شبهه‌ناک است.

حجت الاسلام منتظری به بیانات رهبری در دیدار با مردم قم اشاره کرد و گفت:حمله و تهاجم به نهاد مقدس سپاه و بسیج و شورای محترم نگهبان در چارچوب طراحی شده دشمن برای تضعیف دستگاهها و نهادهای مقتدر کشور است .

منتظری به بدعهدی‌های امریکا اشاره کرد و گفت: قطعا برجام از سوی آمریکا با تمدید تحریم‌های ۱۰ ساله و قانون ایسا نقض شده و این موضوع از نظر ملت ایران و رهبر انقلاب اسلامی دور از انتظار نبود اما برای کسانی که بی‌جهت شیفته غرب و آمریکا هستند بسیار پندآموز بود که نباید به آمریکا مطمئن بود.

وی افزود : خیانت اینست که برجام را قاب گرفته  و مشتاقانه به آ ن نگاه کرد و از توان عظیم داخلی غافل و به اقتصاد خودمان قفل زده و هزاران واحد تولیدی را تعطیل و با سوء مدیریت بیکاری را  تبدیل به بحران کرد.

.

ثبت دیدگاه