• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024

جمعی دیگر از دانش‌آموزان امضای خود را از نامه دروغ علیه انارپرس پس گرفتند

  • 29 دی 1395 - 12:17
جمعی دیگر از دانش‌آموزان امضای خود را از نامه دروغ علیه انارپرس پس گرفتند

جمعی از دانش‌آموزانی که یک نامه سراسر دروغ را علیه انارپرس امضا کرده بودند، در تماس با انارپرس ضمن عذرخواهی، امضای خود را پس گرفتند.

امروز نامه‌ای سراسر دروغ علیه انارپرس از سوی حدود ۷۰ دانش‌آموز امضا شده است.

این نامه در خصوص ماجرای تنبیه‌بدنی‌های اخیر در شهرستان انار است.

دانش‌آموزان امضاکننده این نامه گفته‌اند که چنین اتفاقی رخ نداده است.

نکته جالب اینجاست کلاسی که اخیرا در دبیرستان شهیدان قدیری-انارکی شهرستان انار در آن تنبیه بدنی صورت گرفته، حدود ۱۶ دانش‌آموز بیشتر نداشته اما ۷۰ امضا پای نامه وجود دارد. حتی برخی امضاکنندگان نامه، دانش‌آموز دبیرستان شهیدان قدیری-انارکی نیستند. سوال این است در کلاسی که فقط ۱۶ دانش‌آموز حضور داشته‌اند، چگونه ۷۰ نفر شهادت داده‌اند که تنبیه بدنی صورت نگرفته است؟ امضاکنندگان این نامه دروغ باید عواقب کار خود را بپذیرند.

در سایر موارد تنبیه‌بدنی نیز که در سال‌های گذشته گزارش آن در انارپرس منتشر شده، معلمان مورد بازخواست قرار گرفته‌اند. پس هیچ دروغی در کار نبوده است.

انارپرس از دانش‌آموزانی که امضای خود را از پای این نامه سراسر دروغ پس بگیرند،  گذشت می‌کند اما بدون شک به زودی علیه کسانی که نامه دروغ را امضا کرده‌اند و امضای خود را پس نگیرند، به اتهام شهادت دروغ، در مراجع قضایی شکایت خواهیم کرد.

در ضمن کسانی که می‌خواهند معلمی را که تنبیه بدنی کرده با این اقدامات نجات دهند، سخت در اشتباه هستند و باید منتظر پیگیری‌های جدی‌تر انارپرس در مراجع بالاتر باشند.

 

ثبت دیدگاه