• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

امام جمعه انار: حادثه پلاسکو، اندوهناک و جانکاه بود

  • 01 بهمن 1395 - 16:01
امام جمعه انار: حادثه پلاسکو، اندوهناک و جانکاه بود

حجت‎الاسلام حسن منتظری امام جمعه انار در خطبه‌های نمازه جمعه به حادثه ناگوار آتش‎سوزی در ساختمان پلاسکو اشاره کرد و شهادت جمعی از آتش‎نشانان فداکار را تسلیت گفت و عنوان کرد: این حادثه بسیار اندوهناک و جانکاه بود، زیرا جمعی از آتش‎نشانان فداکار و ارزشمند جان خود را برای نجات جان هموطنان فدا کردند و به فیض شهادت نائل شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از انار، حجت‎الاسلام حسن منتظری در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت صحیح فرزندان اشاره کرد و اظهار داشت: اگر والدین در تربیت فرزندان کوتاهی کرده و آن‎ها را مؤدب به آداب الهی نکنند در آینده دست به اعمالی می‎زنند که مایه شرمندگی خانواده و بستگانشان می‎شوند.

وی در ادامه با توجه به ماه بهمن و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران بیان داشت: هدف از جشن‎های دهه فجر فقط جنگ شادی و خنداندن مردم نیست، بلکه هدف ابلاغ پیام‎ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در قالب‎های هنری و فرهنگی به مردم به ویژه جوانان است.

منتظری با اشاره به بدعهدی آمریکا در توافق برجام تصریح کرد: اعمال تحریم‎های جدید، تمدید ۱۰ ساله تحریم‎های قبلی و ایجاد مانع در رفع تحریم‎های بانکی ازجمله بدعهدی‎های آمریکاست.

وی تنها راه برون‎رفت از این تحریم‎ها و فشارهای اقتصادی را اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: تنها راه برون‎رفت از تحریم‎ها استفاده از ظرفیت‎ها و توانمندی‎های داخلی به ویژه جوانان به عنوان سرمایه‎های ارزشمند کشور است که در طی نهضت شکوهمند ایران اسلامی نقش‎آفرین بودند.

امام جمعه انار با توجه به مثلث شوم آل خلیفه، انگلیس و آل سعود ادامه داد: جنایت‎های آل خلیفه در بحرین ازجمله اعدام سه جوان شیعه انقلابی، قتل و غارتگری آل سعود در کشور یمن و حمایت از گروه‎های تروریستی در عراق و سوریه، ارسال سلاح و پول و حتی آموزش سرکوب‎گران بحرینی نیز ازجمله خیانت‎های انگلستان است.

 

ثبت دیدگاه