• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

اعلام محدودیت‌های ترافیکی شهرستان انار در روز ۲۲ بهمن

  • 21 بهمن 1395 - 17:38
اعلام محدودیت‌های ترافیکی شهرستان انار در روز ۲۲ بهمن

راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در شهرستان انار ساعت ۱۰:۳۰ صبح از میدان بسیج به سمت مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار برگزار می‌شود.

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان انار در همین خصوص، محدودیت‌های ترافیکی در این روز را اعلام کرد.

در اطلاعیه این معاونت آمده:

اینک در سی و هشتمین بهار انقلاب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه رشادتهای ملت همیشه بیدار ایران از عموم ملت شریف و انقلابی انار دعوت می شود تا با حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر استقلال،وحدت و آمادگی خود را تحت رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) در دفاع از ارزشهای انقلاب و پاسداری از ثمره خون شهدا در برابر تمامی شیاطین زمان و در راس آنها دولت مستکبر و ظالم امریکا به نمایش درآورند.

محدودیت ها و شرایط ترافیکی ۲۲ بهمن در انار:

*خیابان امام از محدود میدان بسیج- چهارراه پارک معلم- خیابان شریعتی-میدان ولیعصر(عج) تا امامزاده محمدصالح(ع): از ابتدای صبح جمعه به طور کامل از پارک خودرو پرهیز شود.

*تردد وسایل نقلیه در مسیر ذکر شده از ساعت ۱۰ صبح تا پایان راهپیمایی ممنوع می باشد.

*پس از شروع حرکت از میدان بسیج سایر مردم گرامی که در طول مسیر به راهپیمایی ملحق می شوند در انتهای جمعیت قرار گرفته و از اخلال در نظم صفوف پرهیز نمایند.

*با توجه به ضرورت شکل دهی به جمعیت تقاضا دارد افراد و جمعیت صرفا در خیابان های تعیین شده حرکت نموده و از ورود به پیاده رو خودداری نمایند.

در پایان انتظار می رود شهروندان گرامی با حضور گسترده خود و رعایت موارد ذکر شده با خدمتگزاران خود و نیروی انتظامی جهت تامین نظم و امنیت این مراسم بیش از پیش همکاری نمایند.

ثبت دیدگاه