• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

کشف ۱۵ هزار لیتر سم تقلبی در رفسنجان

  • 26 بهمن 1395 - 19:01
کشف ۱۵ هزار لیتر سم تقلبی در رفسنجان

سرهنگ نصرالله عباسی،  فرمانده انتظامی شهرستان رفسنجان از کشف ۱۵ هزار لیتر سم تقلبی از یک واحد صنفی توسط مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان خبر داد.

سرهنگ  عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی،ماموران از فروش سم تقلبی توسط یکی از واحدهای صنفی در سطح شهرستان ،مطلع و موضوع را به‌ صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با انجام یک سری اقدامات تخصصی شخص موردنظر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی محل کسب وی را بازدید که موفق به کشف ۷۵۰ گالن ۲۰ لیتری سم تقلبی شدند.

سرهنگ عباسی افزود: سموم کشف شده جمعاً ۱۵ هزار لیتر بوده است که نمونه از آن به آزمایشگاه ارسال و از تقلبی بودن آن‌ها اطمینان حاصل‌شده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: سموم کشف‌شده به همراه متهم پرونده به مقر پلیس اطلاعات دلالت و متهم پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا جهت سیر مراحل قانونی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان از تمام باغداران خواست: موارد مصرفی مانند سم، کود و ابزارآلات کشاورزی خود را حتماً از فروشگاه‌های مجاز تهیه کنند و همچنین از مغازه‌داران فاکتور مشخصات وسایل خریداری‌شده را دریافت کنند.

ثبت دیدگاه