• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

هشدار شهرداری انار به دیوارنویسی‌های غیر مجاز

  • 04 اسفند 1395 - 14:26
هشدار شهرداری انار به دیوارنویسی‌های غیر مجاز

شهرداری انار می‌گوید بسیاری از دیوارنویسی‌های سطح شهر غیرقانونی است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری انار ، کاظم صوراسرافیل معاون خدمات شهری شهرداری انار در این خصوص گفت: هنگامی که از خیابانها ،معابر و کوچه های شهر عبور می کنیم شاهد نوشتن مطالب زیادی با مضمون های گوناگون روی دیوارها هستیم و این یکی از مواردی است که باعث شده چهره شهر مخدوش و زشت شود .

وی افزود: تبلیعات ،آژانس ها ، قالیشویی و…. بر روی دیوار مدارس ،اماکن عمومی و ادارات مشاهده می شود .این در حالیست که باید تبلیغات شهری بر اساس قانون در محل های مناسب و با در نظر گرفتن حفظ زیبایی شهر و نظم شهر انجام شود .

صوراسرافیل گفت: بیشتر مشکلاتی که هم اکنون وجود دارد به دلیل چسباندن پوستر و نصب پلاکارد و پخش کارت ویزیت که تا مدت طولانی بر چهره شهر می ماند و نمایی نه چندان زیبا بر روی دیوارهای شهر می دهد .

معاون خدمات شهری شهرداری انار افزود: نزدیک ایام انتخابات شوراها و ریاست جمهوری هستیم و بر همین اساس از کلیه ستادهای انتخاباتی درخواست می کنیم که به این موضوع اهمیت دهند و موارد گفته‌شده را رعایت نمایند . دیوار نویسی و شعار نویسی روی در و دیوارهای سطح شهر برخلاف قوانین شهرداری هاست و یک تخلف محسوب می‌شود . از کلیه شهروندان تقاضا داریم این مهم را رعایت نمایند و یا در صورت مشاهده دیوارنویسی در مناطق خود سریعا مراتب را به شهرداری اطلاع تا برخورد قانونی با متخلفان از طریق مراجع قضایی صورت گیرد .

ثبت دیدگاه