• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

خدمات مبتنی بر محتوا در موبایل‌ها چیست؟

  • 06 اسفند 1395 - 23:07
خدمات مبتنی بر محتوا در موبایل‌ها چیست؟

از آنجایی که در صورت‌حساب‌های مشتریان تلفن همراه، عنوان ارزش‌افزوده به خدمات مبتنی بر محتوا تغییر یافته است مشترکین تلفن همراه می‌توانند با شماره‌گیری #۸۰۰* (ستاره ۸۰۰ مربع) سرویس‌های فعال را لغو کنند.

واژه ارزش‌افزوده در واقع همان پیامک‌هایی هستند که بنا به در خواست خود مشترک فعال می‌شوند، اما اغلب مردم این واژه را به عنوان پیامک‌های تبلیغاتی می‌شناسند ولی پیامک‌های تبلیغاتی با پیامک‌های ارزش‌افزوده تفاوت دارند و خدمات مبتنی بر محتوا یا همان ارزش‌افزوده عمدتا هزینه‌بر بوده و در قالب مسابقه یا ارائه خدمات و اطلاعات به مشترکان ارائه می‌شود.

پیامک‌هایی که به مشترکان توسط (شرکت‌ها، موسسه‌ها و برنامه‌های تلویزیونی و …) ارسال می‌شود، با اطلاع قبلی فرد فعال‌سازی آن تنها توسط خود مشترکین انجام می‌گیرد.

مشترکین در صورتی‌که بخواهند از فعال یا غیرفعال بودن این سرویس‌ها اطلاع حاصل کنند، می‌توانند با شماره‌گیری #۸۰۰* (ستاره ۸۰۰ مربع) این موضوع را پیگیری کنند.

با شماره‌گیری #۸۰۰* (ستاره ۸۰۰ مربع)سه گزینه ۱ مشاهده خدمات پیامکی فعال، ۲ قطع خدمات پیامکی محتوایی ۳ قطع خدمات پیامکی تبلیغاتی نمایش داده می‌شود و مشترکین می‌توانند از هریک از سه مورد گفته شده است اطلاع حاصل کند.

 لغو پیامک‌های ارزش‌افزوده با شماره‌گیری #۸۰۰* (ستاره ۸۰۰ مربع) برای تمامی اپراتورها قابل استفاده است.

ثبت دیدگاه