• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024

پیام نوروزی امام جمعه، نماینده و فرماندار انار

  • 01 فروردین 1396 - 7:04
پیام نوروزی امام جمعه، نماینده و فرماندار انار

حجت الاسلام و المسلمین منتظری امام جمعه انار، مهندس احمد انارکی محمدی نماینده شهرستان های انار و رفسنجان و سیدضیاء طباطبایی فرماندار انار در پیام های جداگانه سال نو را تبریک گفتند.

متن پیام ها به شرح زیر است:

به گزارش انارما ، حجت الاسلام و المسلمین منتظری امام جمعه شهرستان انار در پیامی فرارسیدن نوروز و سال جدید را تبریم گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

عید سعید نوروز و آغاز سال۱۳۹۶ هجری شمسی را به محضر مبارک رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای و ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه به مردم فهیم و شریف شهرستان انار تبریک و تهنیت عرض می کنم.

فصل بهار آغاز رویش و جوشش طبیعت و شروع جلوه‌گری زیبایی های عالم هستی است. این رویش و جوشش نشانه حیات مجدد و آغاز یک حرکت دوباره و تحولی نو آمیخته با نشاط و طراوت و شکوفایی است.

بی تردید یکی از علل انتخاب اول بهار به عنوان عید ملی ایرانیان و فلسفه وجودی آیین نوروزی همین وجود گوهر رویش و جوشش در زندگی انسان است که هر سال با اراده جدید و انگیزه قوی تر به سمت رشد و تعالی و پیشرفت بیشتر حرکت می کند. نوآوری و نوبودگی، عشق، همدلی، ایمان و امیدواری مهمترین درس آفرینش و حقیقت هستی است که با الهام از آن می توان آینده ی بهتر و زندگی شیرین تر و زیباتری برای خود خلق کرد.

در سالی که بفرموده رهبر حکیم و بیدارمان سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نامیده شده ، امیدواریم کشور عزیزمان ایران اسلامی با داشتن سرمایه های مادی و معنوی و نیروهای انسانی فرهیخته در تمام زمینه ها از جایگاه والایی برخوردار شود.

شهرستان انار نیز از دیرباز مهد علم و فرهنگ بوده و مردمانی سخت کوش، قانع ؛ متدین و شهید پرور داشته و از ظرفیت ها و توانمندی‌های علمی، طبیعی و فرهنگی فراوان برخوردار بوده ، که امیدواریم روز به روز به سمت کمال و پیشرفت گام بردارد.

اینجانب ضمن تبریک به همه مردم عزیز به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران و آرزوی طول عمر با برکت برای مقام معظم رهبری از خداوند متعال سالی توام با سلامت و آرامش و سرشار از برکت و معنویت برای همگان مسئلت دارم.

حسن منتظری، امام‌ جمعه شهرستان انار

**

امیدوارم با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب؛ با عملی کردن راهکار های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال زایی، آسایش مردم را به خوشی جشن بگیریم.

بهار همیشه نماد رویش و شروع مجدد است.

بهار با طراوت خود همیشه در بیداری طبیعت زنده از خواب گران زمستانی تلاش می کند و زندگی دوباره را برای رسیدن به ثمره های خدادادی در جهان آغاز می کند که این خود می تواند درسی برای تغییر و تحول در هر زمان که انسان تصمیم بگیرد، باشد.

امیدوارم در این سال جدید که با نزول نعمت آسمانی پروردگار به بهار و طبیعت آغاز شده است، حال و سرنوشت همه به بهترین شکل رقم بخورد و احسن احوال در تمام ابعاد زندگی ما ملت ایران خود را نشان دهد و روز به روز با اتکاء به روش های اسلامی بزرگان اسلام، پیامبر (ص) و ائمه اطهار علیهم السلام، با عملی کردن راهکار های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال زایی و حضور قدرتمند در دنیا، با سرعتی مضاعف پیشرفت کرده و آسایش مردم را به خوشی جشن بگیریم.
آغاز سال ۱۳۹۶ به امید بهاری پر ثمر و حماسه حضوری دیگر در صحنه دموکراسی ایران، مبارک

احمد انارکی محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار  در مجلس شورای اسلامی

**

بسمه تعالی
باسلام و صلوات بر حضرت محمد(ص) و خاندان پاکش

بهار نماد جلوه گاه اراده الهی در باز آفرینش طبیعت است و نوروز سرآغاز رویش بالندگی،این دگرگونی شگرف پیامی است به آدمی جهت از خود رستن و به خدا پیوستن. دست به دعا برمی داریم که احوال ما نیز از این تحول زیبا بی بهره نماند.
با استعانت از آفریدگار جهان فرا رسیدن بهار را که هنگامه ی تجلی مواهب الهی است به همه همشهریان عزیز و گرانقدر تبریک و تهنیت عرض می نمایم. امید است در پرتو عنایات خاصه  حضرت ولی عصر (عج) سال جدید سالی سرشار از موفقیت ،سلامتی و بهروزی باشد. در پرتو نور خداوند بی همتا سرافراز و پیروز باشید.

سید ضیاء الدین طباطبائی، فرماندار شهرستان انار

 

ثبت دیدگاه