• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

امام جمعه انار: ملت ایران بصیرت خود را در ۲۹ اردیبهشت نشان می دهد

  • 25 فروردین 1396 - 18:53
امام جمعه انار: ملت ایران بصیرت خود را در ۲۹ اردیبهشت نشان می دهد

حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار سبک زندگی ائمه اطهار (ع)را کاملترین الگوی امت دانست و گفت: اگر روش و رفتار اهل بیت (ع) در زندگی ملاک قرار داده شود بسیاری از فساد ها ایجاد نمیشود و دنیا و آخرت انسان محفوظ می ماند .

امام جمعه شهرستان انار حضور گسترده معتکفان  در سراسر کشور را از رویشهای معنوی انقلاب اسلامی دانست و گفت:یکی از رویشهای معنوی انقلاب اسلامی حضور میلیون ها جوان و نوجوان در مراسم معنوی اعتکاف  است و جالب این است علیرغم حجم گسترده تهاجم فرهنگی بیگانگان هر سال این مراسم معنوی با شکوهتر از سالهای قبل انجام میشود .
وی به انتخابات ریاست جمهوری و شورا های اسلامی شهر و روستا اشاره کرد و گفت: ملت ایران به فضل الهی در ۲۹اردیبهشت بار دیگر  جوهره انقلابی و سرزندگی خود را در اوج بصیرت به نمایش گذاشته و با انتخاب اگاهانه و از روی بصیرت بر عزت و غرور ملی می افزاید .

وی افزود :بعضی از کاندیدا ها نباید با تعریف و تمجید دشمنانی که هدف نهایی آنها بر اندازی نظام جمهوری اسلامی است ،خوشحال شوند بلکه باید با اتکاء به خداوند متعال و ملت بزرگ ایران نیازها و ضرورت های کشور را مد نظر داشته و به فکر حل مشکلات معیشتی ،اقتصادی و فرهنگی کشور باشند .

وی کارشکنی ها ی رنگارنگ غربی ها در سالهای بعد از انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت :دشمنان ملت ایران با القا شعار ((نمی شود و نمی توانیم)) میخواهند جلوی رشد ، توسعه کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی را بگیرد.

وی افزود :اگر مسئولانی هستند که خیال میکنند که نمیتوانند و یا تصور میکنند که ایران اسلامی و مردم پر تلاش ایران توان رقابت با دنیا و سازماندهی زندگی خودشان ویا تولید کالاها مورد نیازشان را ندارند،  بهتر است چنین مسئولانی از سر راه ملت کنار بروند.

امام جمعه شهرستان انار  با گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی زمینی گفت: به لطف الهی ارتش جمهوری اسلامی ایران از نظر سازمانی ، فناوری ، تجهیزات نظامی ،اطلاعاتی و نیروی انسانی از بهترین وضعیت ممکن برخوردار است و از نظر معنوی ، اعتقادی و روحیه ایثار و فداکاری و شهادت سرآمد تمامی ارتش های دنیاست .

ثبت دیدگاه