• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

✅آگهی انتخاباتی؛ دکتر غلامرضا انارکی محمدی، کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انار

  • 21 اردیبهشت 1396 - 0:32
✅آگهی انتخاباتی؛ دکتر غلامرضا انارکی محمدی، کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انار

✅آگهی انتخاباتی؛

دکتر غلامرضا انارکی محمدی، کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انار

 

بیانیه هایی در حمایت از دکتر انارکی محمدی, کاندیدای انتخابات شورای شهر انار

با عرض سلام و احترام خدمت همشهریان محترم شهر انار
کسانی باید در شورای شهر مشغول خدمت شوند که افرادی کاری ، فعال ، صادق و به فکر خدمت به مردم باشند ، به فکر خودشان ، به فکر دنیای خودشان و به فکر جمع و جور کردن امور دنیوی برای خودشان نباشند و بخواهند برای مردم کار و تلاش کنند (مقام معظم رهبری )

انسانها در هر لحظه با تصمیم ها و انتخابهای زیادی مواجه می باشند. بعضی از این انتخابها به بهبود وضعیت فرد منجر و بعضی انتخابها هم بهبود زندگی فردی و هم بهبود شرایط جامعه را منجر می شود. حال اگر در انتخاب أعضاء شورای اسلامی شهر ، این انتخاب با مطالعه و آگاهی صورت گیرد انتظار می رود شهری آباد تَر و زیبا تر داشته باشیم.

لذا  اینجانبان ضمن احترام به تمامی نامزدهای شوراهای اسلامی شهر انار که با حضور خود در صحنه ی انتخابات جلوه ای از حضور در صحنه برای خدمت را آفریدند با شناخت کامل جناب آقای دکتر انارکی محمدی، آزاده و جانباز سرافراز دفاع مقدس و مؤسس آزمایشگاه دکتر انارکی شهر انار که یکی از متخصصین حوزه سلامت و بهداشت و مایه مباهات و افتخار برای دیارمان می باشند و با مطالعه دیدگاه و برنامه های ایشان در مسائل مختلف شهری وعمرانی،فرهنگی و هنری،خصوصا بهداشت و درمان که حاصل سالها تجربه و سابقه ایشان در این زمینه بویژه در پایتخت و فضای پیشرفته تر آنجاست و با وقوف به حس وطن دوستی و ایثارگری ایشان که موجب بازگشتشان به دیار خود انار و خصوصا تأسیس آزمایشگاه شد در حالی که بهترین موقعیتها و مکان و درآمدها را در تهران دارا بودند و با ایمان به جدیت،پشتکار،صداقت،انصاف، اندیشه و انرژی ایشان در پیشرفت جای جای دیار عزیزمان انار حمایت خود را به همراه صمیمانه ترین آرزوهای توفیق و پیروزی برای این فرزند برومند شهرمان اعلام میداریم و انشاالله با رای قاطع شما مردم فهیم و قدرشناس به ایشان شاهد پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر شهرمان باشیم .

دکتر حکیمه گنجی اناری جراح و متخصص زنان و زایمان
دکتر رحیمه گنجی اناری جراح و متخصص چشم

***

به نام خداوند
با عرض سلام و احترام خدمت همشهریان محترم
کسانی باید در شورای شهر مشغول خدمت شوند که افرادی کاری ، فعال ، صادق و به فکر خدمت به مردم باشند ، به فکر خودشان ، به فکر دنیای خودشان و به فکر جمع و جور کردن امور دنیوی برای خودشان نباشند و بخواهند برای مردم کار و تلاش کنند (مقام معظم رهبری )
انتخابات جلوه ای از حضور مردم در سرنوشت خویش است واینک یک بار دیگردر معرض انتخاب قرار گرفته ایم ، انتخابی که آینده شهر و دیارمان را رقم می زند و می تواند منشاء خیر و برکت و اقدامات مفید برای یکایک افراد جامعه و شهر باشد. پس لازم است با تفکر و تامل در جهت پیشبرد اهداف عالیه شهر تلاش نماییم وکسانی را انتخاب نمائیم که با اخلاص و به دور از هرگونه هیاهو تعهد خویش را به شهر نشان داده باشند.
اینجانبان با شناختی که از توانایی ، پشتکار ، و افکار  جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس و تلاشگر عرصه علم و تعهد دوران حاضر ، جناب آقای دکترغلامرضا انارکی محمدی داریم حمایت خود را از کاندیداتوری ایشان در انتخابات شورای شهر انار اعلام داشته و از شما مردم همیشه در صحنه انار خواستاریم که با شرکت در انتخابات و رای به افراد دارای توان علمی و عملی بالا در شکوفایی و آبادانی هر چه بیشتر شهرمان سهیم باشید
با تشکر
جمعی از اناریهای مقیم تهران

 ****

 حمایت دکتر افسر احمدی پولادی از دکتر غلامرضا انارکی محمدی کاندیدای شورای شهر انار
یکی از رویاهای دیرینه شهرمان داشتن امکانات بهداشتی و درمانی مناسب، اعم از بیمارستان مجهز، حضور پزشکان متخصص و پرستاران زبده می باشد. یکی از کرسی های شورای شهر نیز به حوزه بهداشت و درمان شهری اختصاص دارد. حضور فردی پرتوان و دلسوز چون دکتر انارکی محمدی در شورای شهر، می تواند این مهم را محقق کند.
دکتر افسر احمدی پولادی
متخصص زنان و زایمان

***

به نام خداوند قادر متعال
بزرگی سراسر به گفتارنیست                            دو صد گفته چون نیم کردار نیست
همشهریان عزیز و محترم
با سلام
همانگونه که مستحضرید شهر یک پدیده پویا و چند بعدی است و مدیریت آن نیاز به تخصص در ابعاد مختلف دارد. توسعه شهری باید با توسعه بهداشت و سلامت همراه باشد. تهیه نقشه سلامت شهری، بهبود و ارتقاء خدمات بهداشتی و درمانی می تواند آینده نوید بخشی را برای شهرمان فراهم نماید.اینجانب با احترام به تمام نامزدها که دل در گرو آبادانی شهر دارند حمایت خود را از جناب آقای دکتر غلامرضا انارکی محمدی که تعهد و تخصص را با هم دارند و با انتقال آزمایشگاه خود به انار تعهد خود را نسبت به شهرمان عملا اثبات نموده اند ، اعلام می نمایم. و از تمام همشهریان عزیز تقاضا دارم از حق خود جهت پیشرفت و آبادانی شهر بصورت کامل استفاده نموده و از بین نامزدهای شایسته و عزیز حاضر در صحنه انتخابات افراد اصلح را انتخاب نمایند تا شاهد شهری سالم و آباد باشیم.

دکتر علی جعفری
متخصص جراحی مغز و اعصاب

 ****

به نام خدا
همشهریان گرانقدر و قدرشناس شهر انار
با عرض سلام و احترام
شما بزرگواران در آستانه انتخابات اعضاء شورای اسلامی شهر قرار گرفته اید. سرنوشت شهرمان در گرو انتخاب شماست ، انتخابی که هم برتک تک افراد جامعه و هم بر جامعه تاثیر گذار است. پس بیایم با هم ید واحده شده و از حق انتخاب خود به صورت کامل استفاده کرده و از بین نامزدهای محترم حاضر ، نسبت به انتخاب افرادی که به نظرمان اصلح ترین هستند اقدام و تصمیم گیری های مهم شهرمان را برعهده این عزیزان بگذاریم. بنده با نهایت احترامی که به همه نامزدهای حاضر در صحنه انتخابات دارم حمایت خود را از جناب آقایان دکتر غلامرضا انارکی محمدی و مهندس حسین جلالیان که تعهد و تخصص را با هم دارند اعلام می نمایم، بی شک سپردن آینده شهرمان به افراد متعهد، متخصص، با تجربه و سختکوش نوید شهری آباد و پر رونق را که نمایانگر فرهنگ و هویت هر شهر و دیاری در عرصه منطقه ایی و کشوری می باشد را فراهم می آورد امیدوارم شما مردم فهیم و قدر شناس با حضور در پای صندوقهای رای و انتخاب افراد متعهد و متخصص آینده ای زیبا را برای خود وشهرمان رقم بزنید.

دکتر ایمان انارکی محمدی
متخصص رادیولوژی

 

****

 

 

?رزومه دکتر غلامرضا انارکی محمدی به شرح زیر است:

?افتخارات?
ایشان ازجانبازان جنگ تحمیلی و از آزادگان سرافراز دفاع مقدس می باشند

?سوابق تحصیلی?
– دارای مدرک کاردانی بهداشت محیط از دانشگاه علوم پزشکی ایران
– دارای مدرک دکترای حرفه ای پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی تهران
– دارای مدرک دکترای تخصصی آسیب شناسی بالینی و تشریحی( پاتولوژی) از دانشگاه علوم پزشکی ایران

?سوابق علمی?
-مدرس دانشکده بهداشت در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری(PhD) دانشگاه علوم پزشکی تهران
– مدرس دانشکده پیراپزشکی دانشگاه تهران( روزانه و شبانه) در مقاطع کاردانی و کارشناسی
– مدرس دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران در مقطع کارشناسی در سالهای ۸۳ الی ۸۷

?سوابق اجرایی?
راه اندازی بخش هیستوپاتولوژی بخش انگل شناسی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران سال ۸۴
– موسس و مسئول فنی آزمایشگاه پاتوبیولوژی دکتر انارکی در تهران از سال ۸۶ الی ۸۷
مسئول فنی آزمایشگاه امیرکبیر تهران سال ۹۲
راه اندازی بخش سیتولوژی مرکز بهداشت جنوب دانشگاه علوم پزشکی تهران سال ۹۲
همکاری در راه اندازی بخش ایمنوهیستوشیمی بیمارستان میبد سال ۸۷
همکاری در راه اندازی بخش پاتولوژی بیمارستان ضیایی اردکان سال ۸۷
– موسس و مسئول فنی آزمایشگاه دکتر انارکی اردکان از سال ۸۷ الی ۹۲
– مسئول فنی آزمایشگاه بیمارستان اردکان از سال ۸۷ الی ۹۰
-همکاری در راه اندازی و مسئول فنی آزمایشگاه بیمارستان ولیعصر انار در حال حاضر
– مؤسس و مسئول فنی آزمایشگاه دکترانارکی شهرستان انار

?سوابق پژوهشی?

– تألیف چندین مقاله و یک جلد کتاب???

سخن دکتر غلامرضا انارکی محمدی با مردم انار

سلام بر همشهریان عزیز
از تمام همشهریانی  که با تفکر و تحقیق و تدبر بر حسب منافع شهر جهت به عهده گرفتن مسئولیت بعضی از  امور مربوط به خود، من را لایق دانسته و به من رای می دهند، باعث افتخار بنده است و بسیار سپاسگذارم.
از تمام کسانی که با تفکر و تحقیق و تدبر  بر حسب منافع شهر بنده را مناسب شورا ندانسته و  بنده را از زحمت معاف دانسته  و به من رای نمی دهند نیز بسیار سپاسگذارم.

از تمام کسانیکه که بدون تفکر، تحقیق، و تدبر صرفا بر حسب ملاکهای نامناسب به بنده رای می دهند و یا نمی دهند را روش مناسب نمیدانم و تقاضا میکنم که حتما رای خود را ارزشمند دانسته و ندانسته ان را خرج نکنند.

اما در مورد کسانیکه که در رای گیری شرکت نمی کنند باید به عرض برسانم که ارزوی همه شهروندان انتخاب خوبترین از بین خوبان است .اما باید به یاد داشته باشیم که به هر حال تعدادی به عنوان نماینده انتخاب خواهند شد و ممکن است بر حسب وظیفه این امکان برایشان فراهم شود در امور شهرمان تصمیمات سرنوشت سازی را بگیرند . بنابراین حتی اگر به نظرمان هیچکدام از کاندیداها شایستگی لازم را ندارند بین ایشان ، کسانی که شایستگی بیشتری را دارند انتخاب کنیم حق انتخاب خود را به دیگران واگذار نکنیم که شاید شاید کسانی را که کمترین شایستگی را دارند، انتخاب کنند.

 شاخص میانگین تعداد رای داده شده توسط هریک از شهروندان که از تقسیم جمع تعداد رای افراد انتخاب شونده  به تعداد افراد رای دهنده بدست می اید ، در کنار شاخص میزان مشارکت بیانگر میزان تعهد شهروندان هر شهر است . بطوریکه که این شاخص هر چه به تعداد حق انتخاب شهروندان هر شهر نزدیکتر باشد ان شهر دارای شهروندان متعهد تر، شورایی قویتر و دارای مقبولیت بیشتر و ان شهر نیز به شاخصه های شهری نزدیکتر و امید به پیشرفت نیز در ان شهر بیشتر خواهد بود.

بنابراین از همه عزیزان تقاضا دارم که از تمام حق خود استفاده نموده و پنج نفر انتخاب نمایند و حق انتخاب خود را به دیگران واگذار ننمایند  تا اولا نمایندگان شهرمان با رای بالا و قویتر انتخاب شوند و ثانیا شاخص فوق  نیز  افزایش یابد. یقینا این شاخص جهت مقایسه مورد استفاده قرار خواهد گرفت و بالا بودن این شاخص برگ افتخاری برای شهرمان خواهد بود. ضمنا این شاخص برای یکایک کاندیداها نیز قابل محاسبه خواهد بود.

************

شهر سالم
ایده شهر سالم با حمایت سازمان بهداشت جهانی (WHO) طی چند دهه اخیر به یک آرمان جهانی تبدیل گردیده است.
تعریف شهر سالم
شهر سالم شهری است که در ان با ایجاد و گسترش پیوسته شرایط فیزیکی، اجتماعی، زیست محیطی، و استفاده بهینه از منابع و امکانات موجود، محیطی فراهم شود که به موجب ان مردم جامعه ضمن حمایت یکدیگر و مشارکت گروهی در انجام کلیه امور زندگی، قابلیت خود را به حداکثر می رسانند.
از انجا که شهر متشکل از شهروند، جامعه و محیط زنده و غیر زنده اطراف است یقینا برای رسیدن به شهر سالم الزاما باید همه ساختارهای شهر مورد توجه قرار گیرند.

بسمه تعالی
یکی از اصول چهارده گانه شهر سالم
حیات بخشی پایدار:  ﺷﻬﺮ ﺑﺎﻳﺪ ﻗﺎﺑﻠﻴﺖ ﺣﻴﺎﺕ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ. ﺳﻼﻣﺘﻲ ﻭ ﻧﻴﺎﺯﻫﺎﻱ ﺍﺳﺎﺳﻲ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺭﺍ ﺗﺎﻣﻴﻦ ﻧﻤﺎﻳﻴﺪ.
یکی از ا¬¬¬صول چهارده گانه شهر سالم
ایمنی و امنیت: شهر باید از حوادث طبیعی و غیر طبیعی و اجتماعی در امان باشد.

یکی از اصول چهارده گانه شهر سالم
بهره وری و اقتصاد: شهر باید اقتصاد مالی، بازدهی و راندمان را در عرصه های اجتماعی افزایش دهد.

یکی از اصول چهارده گانه شهر سالم
تعاون: ارتباطات اجتماعی سالم شهروندان، در عرصه های مختلف همدیگر را کمک کرده و در جهت شکوفایی استعدادهای خود، یکدیگر را یاری نمایند.

یکی از اصول چهارده گانه شهر سالم
دسترسی: دسترسی شهروندان به مراکز خدماتی، اطلاعاتی و اخبار ، مکانهای فرهنگی و غیرو… اسان باشد.
یکی از اصول چهارده گانه شهر سالم
تعادل: شهر باید در برای حفظ تعادل در تمام بخشهای شهر جهت براورده ساختن نیازها تلاش کند و از فشار بیش از حد به یک بخش به نفع سایر بخشها جلوگیری کند.

یکی از اصول چهارده گانه شهر سالم
سازگاری:  شهر باید موجبات سازگاری در ابعاد مختلف زندگی به علت زندگی شهری با شرایط مختلف، طبیعی و غیرو را باید فراهم کند.

یکی از اصول چهارده گانه شهر سالم
پویایی:. ﭘﻮﻳﺎﻳﻲ ﺑﻪ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺍﻱ ﻫﺪﻓﻤﻨﺪ ، ﻣﺴﺘﻤﺮ ﻭ ﺗﺎﺣﺪ ﻣﻤﻜﻦ ﻗﺎﺑﻞ ﭘﻴﺶ ﺑﻴﻨﻲ ﻛﻪ ﻧﺎﻇﺮ ﺑﺮ ﻫﺪﻑ ﻳﺎ ﺍﻫﺪﺍﻑ ﻣﺸﺨﺼﻲ ﺍﺳﺖ، ﺗﻌﺒﻴﺮ ﻣﻲ گردﺩ.

یکی از اصول چهارده گانه شهر سالم
هویت:  ﺷﻬﺮ ﺑﺎﻳﺪ در جهت حفظ پیشینه ﺗﺎﺭﻳﺨﻲ ﻭ ﭘﻴﻮﻧﺪ ﻫﺎﻱ ﻓﺮﻫﻨﮕﻲ ﻭ غیرو …، برای بازشناسیﻫﻮﻳﺖ ﺷﻬﺮکوشا باشد.

یکی از اصول چهارده گانه شهر سالم
زیبایی: ﺷﻬﺮ ﺑﺎﻳﺪ ﺗﻼﺵ ﻛﻨﺪ ﺗﺎ ﺩﺭ ﻫﻤﻪ ﺍﺑﻌﺎﺩ ﻋﻠﻲ ﺍﻟﺨﺼﻮﺹ ، ﺩﺭ ﻧﻤﻮﺩﻫﺎﻱ ﻛﺎﻟﺒﺪﻱ ﻭ ﺑﺼﺮﻱ ﺑﺮﺍﻱ ﻣﺮﺩﻡ ﻟﺬﺕ ﺑﺨﺶ ﺑﺎﺷﺪ.

یکی از اصول چهارده گانه شهر سالم
تنوع: شهر باید در جهت تنوع بخشیدن ساختارهای کالبدی، اجتماعی و اقتصادی جهت بهره مندی شهروندان از حق انتخاب کوشا باشد.

یکی از اصول چهارده گانه شهر سالم
بهره وری وقت ازاد: شهر باید دارای مکانهای جذاب و سالم جهت گذراندن اوقات فراغت اقشار مختلف متناسب با جنس و سن باشد.

یکی از اصول چهارده گانه شهر سالم
بسته در نظر گرفتن شهر: به علت بسته بودن شهر باید داده ها و ستانده های خود را بویژه در امور بهداشتی و زیست محیطی تحت کنترل داشته باشد و حتی بازیافت و یا تصفیه نماید و از ورود داده های تخریب گر مثل سیل و غیرو به شهر جلوگیری نماید.

یکی از اصول چهارده گانه شهر سالم
احساس تعلق: شهر باید احساس تعلق شهروندان را تقویت نماید به نحوی که شهروندان شهر خود را خانه خود بدانند.

****

سخنرانی دکتر انارکی محمدی در مسجد زینبیه ( س ) انار و بیان دیدگاه ها در خصوص اهمیت انتخابات شوراها و حضور حداکثری مردم شریف در پای صندوقهای رای

دکتر انارکی محمدی در این جلسه به اهمیت شوراها اشاره و شعار انتخاباتی خود یعنی شهر سالم ، شهر آباد ، شهر زندگی را تبیین نمودند و بعد از آن أصول چندگانه شهر سالم را که هدف سازمان بهداشت جهانی برای یک شهر ایده آلِ است را بیان وبا توجه به مشکلات و تنگناهای شهر پیشنهاداتی جهت برون رفت از این وضعیت آرائه  نمودند:                                    توصیف شهر سالم
شهر از عناصر زنده و غیر زنده و ارتباط بین این عناصر تشکیل شده است. و مداوما در حال تغییر و تحرک و پویایی است. بنابر این در ایده شهر سالم شهر سالم به مثابه یک موجود زنده در نظر گرفته شده است. که انسان به عنوان شهروند و احساسهای استنباطی او از ارتباط بین عناصر و ارتباط عناصر باخود به عنوان قوه عاقله (مغز) و مابقی عناصر مانند  گیاهان، جانوران ، ارتفاعات، وسایل، خیابانها، نمادها و غیره ، به عنوان جسم ان در نظر گرفته می شود. بنابراین قوانین سلامت بر شهر نیز حاکم است.
برای درک بهتر شهر سالم ضرب المثل نغزی را در جامعه داریم و ان عقل سالم در بدن سالم است. به عبارتی شهری مناسب برای حفظ شهروند سالم است که سلامت ان حفظ گردد.
مفهوم سلامت از نظر سازمان بهداشت مشتمل بر سلامت جسمی، روحی و روانی و اجتماعی است و عدم وجود بیماری دلالت بر سلامت نمی کند. اخیرا توسط مجامعی سلامت معنوی نیز به این تعریف اضافه شده است.در پایان دکتر انارکی از تمام شهروندان بزرگوار درخواست نمود از تمام حقوق  شهروندی خود استفاده نموده  و از بین کاندیداهای محترم که احترام آنها بر همه واجب است نسبت به انتخاب پنج نَفَر اقدام نمایند و با عنایت به اینکه شورا نماد اعتبار و هویت شهر انار می باشد ، یک شورایی انتخاب نمایند که معرف شخصیت شهروندان محترم انار باشد

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.