• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

✅آگهی انتخاباتی؛ حمید عبداللهی خالق آبادی، کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انار

  • 26 اردیبهشت 1396 - 9:12
✅آگهی انتخاباتی؛ حمید عبداللهی خالق آبادی، کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انار

✅آگهی انتخاباتی؛

حمید عبداللهی خالق آبادی، کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انار

حمید عبداللهی خالق آبادی

فرزند اسدالله

متولد ۱/۱/۱۳۶۵

 

سوابق و فعالیت های حمید عبدالهی خالق آبادی :

-کارشناس ارشد علوم اقتصادی

-سابقه تدریس در دانشگاه پیام نور به مدت ۵ سال

-بازرس اتاق اصناف شهرستان انار به مدت ۳سال

-عضو کنونی شورای اسلامی روستای عباس آباد و تلاش در خصوص تامین اعتبارات و اجرای طرح های عمرانی و آبادانی از قبل احداث فضای سبز ، جدول گذاری ، درختکاری ، نوسازی سیستم آبرسانی ، روشنایی معابر و آسفالت در این روستا

-عضو شورای اسلامی شهرستان انار و نماینده این شورا در شورای استان کرمان

-عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی استان کرمان

-سخنگوی کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی استان کرمان

-عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی استان کرمان

-پیشنهاد اجرای طرح های گل خانه ای در سطح شهرستان به دلیل کاهش منابع آب زیرزمینی
در اولین کنفرانس علمی – پژوهشی انار ۱۴۰۴

-حمایت از هنرمندان و فعالان عرصه موسیقی در اولین کنفرانس علمی – پژوهشی انار ۱۴۰۴

 

سخنی با مردم

بسمه تعالی

با اهداء سلام خدمت همشهریان گرامی؛

قبل از هر چیز مراتب سپاس و امتنان خود را محضر شما بزرگواران تقدیم می کنم؛ شما که با صبر و شکیبایی این مطالب را مطالعه می فرمایید.

امروزه اداره ی شهرها چه از نگاه مدیریت شهری و چه از لحاظ توسعه پایدار بر مبانی علمی استوار است و استفاده ازروش های سنتی ، امری منسوخ شده می باشد. اما از طرفی حضور درشورای شهر مستلزم این است که افراد از آگاهی های حداقلی و لازم نیز برخوردار باشند. آگاهی ها و دانشی که بتوان به پشتوانه نیروی جوانی و روحیه ای خستگی ناپذیر به آنها جامه عمل پوشاند.

جوانگرایی سخن جدیدی نیست و مسلمأ به کرات آنرا شنیده اید. همواره ازمسؤلین درخواست می شود به جوانان بها دهند و از اندیشه و خلاقیت آنها در پیشبرد اهداف مسؤلیتی خویش بهره ببرند. اما چرا مسؤلین؟! چرا مردم، خود به جوانان اعتماد نکنند؟ کما اینکه مردم در طی هشت سال دفاع مقدس و حتی در مدیریت شهری کنونی و ادوار گذشته، نتیجه اعتماد خویش به جوانان را ملاحظه نموده اند. امروز در هلال احمر نیز شاهد حضور جوانان با نشاطی هستیم که بدون هیچ چشم داشتی در مواقع بحران به کمک همشهریان و هم نوعان خود می شتابند.

بنده حقیر بر این باورم که با اعتماد به جوانان علاوه بر استفاده از ظرفیت های آنها، می توان از تفرقه های قومی و جناحی نیز اجتناب کرد و با داشتن شورایی جوان و پویا مقدمات اتحاد و همدلی را بین مردم و مسؤلین فراهم نمود. موضوع ارتقاء بخش انار به شهرستان و یا مباحث مربوط  به حق آلایندگی را به خاطر دارید، عامل موفقیت مسؤلین مربوطه چیزی جز اتحاد، همدلی و همت مثال زدنی آنان در رابطه با موضوعات مطرح شده نبود.

اعتقاد اینجانب بر این است که با بهره مندی از استعداد جوانان و تجربیات ریش سفیدان می توان به هدف خود که همان داشتن شهری سربلند و آباد است، دست یافت. شهرسربلند، شهری است که درآن علاوه برعمران، آبادانی و زیباسازی فضای شهری به مؤلفه هایی چون توسعه علمی، اقتصادی، صنعتی، فرهنگی، گردشگری و…، افزایش رفاه اجتماعی، بهداشت، ورزش و اصلاح الگوی مصرف و… نیز توجه شود که تحقق این امر میسر نیست مگر با به کارگیری افراد متخصص و متعهد که دانش و توانایی ایجاد هماهنگی بین دستگاههای ذیربط را دارا باشند.

اینجانب با تأکید بر لزوم داشتن برنامه ای جامع، امیدوارم با عنایت پروردگار و ضمن استفاده از تجاربی که در طول عضویت در شورای اسلامی شهرستان و استان کرمان کسب نموده ام؛ به یاری و همراهی شما مردم عزیز بتوانیم گامی هرچند کوچک در رسیدن به این مهم برداریم.

با تشکر

حمید عبداللهی خالق آبادی

اهداف و برنامه ها:

-ایجاد کانون نخبگان و جذب نخبگان بومی و بهره مندی از نظرات آنها در راستای توسعه علمی، اقتصادی، صنعتی و کشاورزی شهر.

-تشکیل کمیسیون های تخصصی، فنی و شهرسازی جهت انجام امور عمرانی و آبادانی و کمیسیون فرهنگی به منظور استفاده از ظرفیت های فرهنگی شهر.

-تلاش در جهت حمایت از کسبه، حمایت بیشتر از اتاق اصناف شهرستان انار و در نهایت پیگیری مطالبات و خواسته های کسبه و کمک به رشد و تعالی صنوف و اعضاء.

-حمایت از کارکنان شهرداری و تشویق کارکنان و کارمندان نمونه.

-تشکیل کمیته پیشکسوتان به منظور بررسی مشکلات ورزشکاران، استعدادیابی و آموزش نوجوانان ورزشکار و حمایت ویژه از ورزش هایی که قابلیت کسب افتخار در مسابقات استانی و کشوری را دارا می باشند.

-تلاش درخصوص احداث فضای مناسب و درشأن و منزلت بانوان بزرگوار جهت انجام فعالیت های ورزشی ازقبیل دوچرخه سواری، سوارکاری و… .

-ساماندهی ایستگاه های مسافربری برون شهری با ایجاد فضای مطلوب و در شأن مسافران گرامی.

امور قابل پیگیری:

-ارائه خدمات شهرداری نظیر پروانه ساخت، عوارض خودرو و ساختمان به صورت الکترونیک و از طریق وب سایت شهرداری همراه با پرداخت انواع عوارض شهرداری از طریق پرداخت الکترونیک.

-احداث فرهنگسرا در شهرداری در راستای حمایت از جامعه فرهنگ و هنر و بهره مندی از نظرات اهالی فرهنگ و هنر در خصوص انجام فعالیت های فرهنگی و هنری و زیباسازی فضای شهر

-برگزاری کلاس های آموزشی مختلف با همکاری سازمان فنی و حرفه ای جهت آموزش جوانان و آماده سازی آنها برای اشتغال

-تلاش درجهت جذب سرمایه و تسهیل سازی روند احداث کارخانجات، بنگاه ها و کارگاه های صنعتی زودبازده به منظور برون رفت از بحران تک محصولی

-بررسی و شناخت نیازها، کمبودها و مشکلات مناطق مختلف شهر و تلاش به منظور برطرف سازی آنها

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.