• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

بخشدار پیشین انار: با رای خود به دکتر روحانی به ادامه راه عقلانیت در کشور کمک کنید/ اعلام حمایت بخشدار پیشین از دکتر انارکی محمدی در انتخابات شورای شهر انار

  • 27 اردیبهشت 1396 - 9:50
بخشدار پیشین انار: با رای خود به دکتر روحانی به ادامه راه عقلانیت در کشور کمک کنید/ اعلام حمایت بخشدار پیشین از دکتر انارکی محمدی در انتخابات شورای شهر انار

مهندس منصور اسکندرزاده، بخشدار پیشین انار در پیامی از مردم خواست تا با رای خود به دکتر روحانی به ادامه راه عقلانیت در کشور کمک کنند.

وی همچنین در این پیام از  دکتر غلامرضا انارکی محمدی کاندیدای انتخابات شورای شهر انار نیز اعلام حمایت کرد.

مهندس اسکندرزاده از سال ۱۳۷۶تا ۱۳۸۰ بخشدار انار بوده و پس از آن معاون فرماندار کرمان و مدیر کل در استانداری کرمان بوده است. وی در حال حاضر مدیرعامل شرکت کانی کاوان خاورمیانه (فرو آلیاژی) و رئیس هیات مدیره شرکت معادن اسفندقه است.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

ایران اسلامی یک بار دیگر در معرض آزمونی سخت قرار گرفته است و مردم در این صحنه، اصلی ترین بازیگردانان محسوب می گردند. انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که نتیجه آن هر چه باشد یقینا سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به ارمغان خواهد داشت که حاصل و خون بهای هزاران شهید است. اما از آنجا که مدت چهار سال است که کشور در مسیر عقلانیت قرار گرفته یقینا مردم نیز باید در ادامه این راه همکاری نموده و راه را نیمه تمام نگذارند و با رای خود به دکتر حسن روحانی این مهم را به انجام برسانند.

در حوزه انتخابات شهری و روستایی، انار شهرستانی با پتانسیل های فوق العاده است که همت و برنامه ریزی اساسی را در جهت استفاده از این قابلیت ها طلب می نماید و لذا حضور نیروهای مخلص و دانشمندی چون دکتر غلامرضا انارکی محمدی که به زیور آزادگی نیز مزین است قطعا در رشد و شکوفایی شهری تاثیرگذار خواهد بود. لذا اینجانب ضمن حمایت خود از دکتر غلامرضا انارکی محمدی از شهروندان عزیز اناری درخواست می نمایم ضمن بررسی سوابق کاندیداهای محترم و مطالعه عملکرد آنها در ۲۹ اردیبهشت انتخاب اصلح نمایند.

به امید موفقیت و تعالی بیش از پیش شهرستان انار

زنده باد انار سرافراز

منصور اسکندرزاده

۲۵ اریبهشت ۱۳۹۶

 

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.