• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024

سخن آخر دکتر مریم طالبی، کاندیدای شورای شهر انار

  • 27 اردیبهشت 1396 - 22:21
سخن آخر دکتر مریم طالبی، کاندیدای شورای شهر انار

عاشقان راه تشکر کردنشان را فدا شدن
می بینند.
پروانه ها برای قدردانی از شمع دراتشش آب   می شوند.

باسمه تعالی

“من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق”

سپاس بی کران خدای را که من را در میان مردمانی قرار داد صاحب عزت و همت ، همشهریانی که در طول تاریخ انقلاب حماسه ها آفریدند و جان فشانی ها نمودند.

بی شک سپاس از چنین همشهریانی نه در قوه زبان است و نه در توان قلم. لکن لازم است که در سپاس از این مردم شریف اگر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم.

بدین جهت سپاس و امتنان خود را بدرقه راه یکایک مردم مومن و فرهیخته انار می کنم که انشالله در بیست و نه اردیبهشت ماه  حماسه ای دیگر خواهند آفرید و اراده آهنین خود را چون پتکی پولادین بر سر دشمن دون خواهند کوبید که برای لطمه زدن به مرز و بوم اهورایی ایران چنگ و دندان تیز کرده اند و این خواهر کوچکشان را  نیز فراموش نخواهند کرد انشالله.

همچنین پیشاپیش از یکایک مردم شریف و بلند همت انار به خاطر حضور گسترده در پای صندوق های رای برای برگزیدن رییس جمهوری که کارهای کلان کشور را به عهده میگیرد و انتخاب برخی از فرزندان خود که امور جاری شهر را  به آنان می سپارند از صمیم قلب تشکر می نمایم.

از خداوند منان می خواهم که توفیق خدمت به شما مردم شریف و فهیم را به برگزیده شدگان در شورای اسلامی شهر انار ارزانی دارد و آنان را در برداشتن قدم هایی جهت پیشرفت و ابادانی این شهر باستانی یاری فرماید.

همچنین از سایر کاندیداهای عزیز که با حضور خود موجب رونق انتخابات شده اند خالصانه تشکر مینمایم و از اعضای محترم شورای فعلی که بار مسوولیت رسمی از دوش آنان برداشته خواهد شد میخواهم که در حد توان به برگزیدگان مردم کمک کنند تا به فضل الهی با مدیریت جدید و تلاش همگانی در آینده نزدیک شاهد اناری مترقی و آباد باشیم.

لازم است که خدمت مردم شریف انار اعلام نمایم که این خواهر کوچکتان در صورت راهیابی به شورای اسلامی شهر انار در انجام وظایفش نیازمند حمایت گسترده و دعای خیرتان خواهد بود که  انشا الله در این دوره بیش از دوره های قبل شاهد شکوفایی شهر انار خواهیم بود و با پشتیبانی شما گام های بزرگی در زمینه های مختلف بر خواهیم داشت.

چنانچه در این مدت مزاحمت و ازردگی خاطری بود بر بنده حقیر ببخشید و اینجانب را حلال بفرمایید.

در پایان توفیق همه شما همشهریان عزیز را در تمام مراحل زندگی و کاری از خداوند منان مسئلت مینمایم.

“ارادت تا ابد باقیست”
مریم طالبی

والسلام علیکم و رحمه الله و البرکاته

ستاد انتخاباتی خانم دکتر مریم طالبی

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.