• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

بیانیه هایی در حمایت از دکتر انارکی محمدی, کاندیدای انتخابات شورای شهر انار

  • 27 اردیبهشت 1396 - 22:32
بیانیه هایی در حمایت از دکتر انارکی محمدی, کاندیدای انتخابات شورای شهر انار

بیانیه هایی در حمایت از دکتر انارکی محمدی, کاندیدای انتخابات شورای شهر انار

به نام خداوند
با عرض سلام و احترام خدمت همشهریان محترم
کسانی باید در شورای شهر مشغول خدمت شوند که افرادی کاری ، فعال ، صادق و به فکر خدمت به مردم باشند ، به فکر خودشان ، به فکر دنیای خودشان و به فکر جمع و جور کردن امور دنیوی برای خودشان نباشند و بخواهند برای مردم کار و تلاش کنند (مقام معظم رهبری )
انتخابات جلوه ای از حضور مردم در سرنوشت خویش است واینک یک بار دیگردر معرض انتخاب قرار گرفته ایم ، انتخابی که آینده شهر و دیارمان را رقم می زند و می تواند منشاء خیر و برکت و اقدامات مفید برای یکایک افراد جامعه و شهر باشد. پس لازم است با تفکر و تامل در جهت پیشبرد اهداف عالیه شهر تلاش نماییم وکسانی را انتخاب نمائیم که با اخلاص و به دور از هرگونه هیاهو تعهد خویش را به شهر نشان داده باشند.
اینجانبان با شناختی که از توانایی ، پشتکار ، و افکار  جانباز و آزاده سرافراز دوران دفاع مقدس و تلاشگر عرصه علم و تعهد دوران حاضر ، جناب آقای دکترغلامرضا انارکی محمدی داریم حمایت خود را از کاندیداتوری ایشان در انتخابات شورای شهر انار اعلام داشته و از شما مردم همیشه در صحنه انار خواستاریم که با شرکت در انتخابات و رای به افراد دارای توان علمی و عملی بالا در شکوفایی و آبادانی هر چه بیشتر شهرمان سهیم باشید
با تشکر
جمعی از اناریهای مقیم تهران

به نام خداوند قادر متعال
بزرگی سراسر به گفتارنیست                            دو صد گفته چون نیم کردار نیست
همشهریان عزیز و محترم
با سلام
همانگونه که مستحضرید شهر یک پدیده پویا و چند بعدی است و مدیریت آن نیاز به تخصص در ابعاد مختلف دارد. توسعه شهری باید با توسعه بهداشت و سلامت همراه باشد. تهیه نقشه سلامت شهری، بهبود و ارتقاء خدمات بهداشتی و درمانی می تواند آینده نوید بخشی را برای شهرمان فراهم نماید.اینجانب با احترام به تمام نامزدها که دل در گرو آبادانی شهر دارند حمایت خود را از جناب آقای دکتر غلامرضا انارکی محمدی که تعهد و تخصص را با هم دارند و با انتقال آزمایشگاه خود به انار تعهد خود را نسبت به شهرمان عملا اثبات نموده اند ، اعلام می نمایم. و از تمام همشهریان عزیز تقاضا دارم از حق خود جهت پیشرفت و آبادانی شهر بصورت کامل استفاده نموده و از بین نامزدهای شایسته و عزیز حاضر در صحنه انتخابات افراد اصلح را انتخاب نمایند تا شاهد شهری سالم و آباد باشیم.

دکتر علی جعفری
متخصص جراحی مغز و اعصاب

به نام خدا
همشهریان گرانقدر و قدرشناس شهر انار
با عرض سلام و احترام
شما بزرگواران در آستانه انتخابات اعضاء شورای اسلامی شهر قرار گرفته اید. سرنوشت شهرمان در گرو انتخاب شماست ، انتخابی که هم برتک تک افراد جامعه و هم بر جامعه تاثیر گذار است. پس بیایم با هم ید واحده شده و از حق انتخاب خود به صورت کامل استفاده کرده و از بین نامزدهای محترم حاضر ، نسبت به انتخاب افرادی که به نظرمان اصلح ترین هستند اقدام و تصمیم گیری های مهم شهرمان را برعهده این عزیزان بگذاریم. بنده با نهایت احترامی که به همه نامزدهای حاضر در صحنه انتخابات دارم حمایت خود را از جناب آقایان دکتر غلامرضا انارکی محمدی و مهندس حسین جلالیان که تعهد و تخصص را با هم دارند اعلام می نمایم، بی شک سپردن آینده شهرمان به افراد متعهد، متخصص، با تجربه و سختکوش نوید شهری آباد و پر رونق را که نمایانگر فرهنگ و هویت هر شهر و دیاری در عرصه منطقه ایی و کشوری می باشد را فراهم می آورد امیدوارم شما مردم فهیم و قدر شناس با حضور در پای صندوقهای رای و انتخاب افراد متعهد و متخصص آینده ای زیبا را برای خود وشهرمان رقم بزنید.

دکتر ایمان انارکی محمدی
متخصص رادیولوژی

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.