• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

بیانیه امام جمعه انار در خصوص انتخابات

  • 29 اردیبهشت 1396 - 0:20
بیانیه امام جمعه انار در خصوص انتخابات

حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار پیرامون انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بیانیه‌ای صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی
(ان الله یامرکم ان تؤد الامانات الی اهلها…)نساءآیه۵۱

بار دیگر ملت بزرگ ایران با استعانت از پروردگار متعال و توجهات امام زمان(عج)و با الهام از رهنمودهای داهیانه معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(قدس سره)و خلف صالحش حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) در آستانه امتحانی  بزرگ در روز۲۹ اردیبهشت قرار گرفته و به استقبال انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا می رود.

روز۲۹ اردیبهشت روز تجدید عهد با شهیدان و امام راحل(ره)و روز عمل به وصیت مؤکد حضرت امام خمینی است که شرکت در انتخابات را وظیفه شرعی آحاد ملت می دانستند.

روز ۲۹ اردیبهشت روز لبیک به فرمان رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی است که فرمودند انتخابات را با حضور حداکثری به صحنه دیگری  از مقاومت و پایداری در برابر دشمنان کینه توز تبدیل کنید.

روز ۲۹ اردیبهشت روز بصیرت و آگاهی و انتخاب رییس جمهور اصلح  و نمایندگان شوراهای اسلامی شهر و روستا هست که باید متعهد به مبانی و ارزشهای اسلامی و ملتزم به قانون اساسی و اصل مترقی ولایت فقیه ،دارای روحیه انقلابی و حافظ عزت،استقلال و امنیت وآرامش کشور بوده  و با رفع مشکلات اقتصادی کشور و مسائل معیشتی مردم در تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش نموده و در راستای ایجاد اشتغال،افزایش تولید،رفع رکود،بیکاری،گرانی و کاهش فاصله طبقاتی قدم بردارند.

مردم آگاه ، شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان انار نیز همگام با مردم شجاع و قهرمان سراسر کشور در روز جمعه ۲۹ اریبهشت با حضور گسترده و انقلابی  خود در انتخابات ریاست جمهوری و اعضاء شوراهای اسلامی شهر و روستا به فرمان رهبر عالیقدرش لبیک گفته و حماسه ای بیاد ماندنی را خلق و با مشارکت جدی در انتخابات،  صحنه های باعزت و عظمت دیگری را از خود به نمایش خواهند گذاشت. «انشاءالله»

«وماالنصرالا من عندالله العزیزالحکیم»

حسن منتظری،امام جمعه شهرستان انار

 

ثبت دیدگاه