• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

امام جمعه انار: دولت باید باعث افزایش قدرت ملی شود

  • 29 اردیبهشت 1396 - 15:22
امام جمعه انار: دولت باید باعث افزایش قدرت ملی شود

حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نماز جمعه مسئولیت پذیری را بسیار مهم دانست وگفت: پیشوایان دینی سعی می کردند با عملکردشان ما را نسبت به مسئولیت ها آگاه نموده و خود در انجام مسئولیتهایشان همیشه پیش قدم بودند.

امام جمعه انار به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی اشاره نمود و گفت: در انتخابات ریاست جمهوری باید دولتی تشکیل شود که در تراز انقلاب اسلامی و موجب افزایش قدرت ملی و تقویت کار آمدی نظام وخدمت بیشتر به مردم شود.

وی افزود:برگزار کنندگان انتخابات باید از آرای مردم به عنوان یک امانت حفاظت نمایند.

امام جمعه انار‌نسبت به تحرکات دشمنان انقلاب اسلامی در ایام انتخابات اشاره نمود و گفت: دشمنان دائما دنبال بهانه های واهی میگردند تا مردم را به جان یکدیگر بیندازند اما مخالفین و معاندین امنیت کشور اگر بخواهند اقدامی انجام دهند سیلی محکمی از این ملت بزرگ خواهند خورد.

وی به سالروز محاصره  اقتصادی جمهوری اسلامی ایران از سوی آمریکا در سال ۱۳۵۹ اشاره کرد و گفت: ۳۶سال است که محاصره اقتصادی و تحریم ها ادامه دارد و تا به حال استقامت،شجاعت وایستادگی ملت این تحریم ها را خنثی کرده است.

حجت الاسلام منتظری با گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و عملیات پیروز مندانه بیت المقدس اشاره کرد و گفت: روز سوم خرداد روزمقاومت،ایثار و پیروزی است که نام عملیات عظیم بیت المقدس و رزم بی امان رزمندگان اسلام پشت دشمن را می لرزاند.

ثبت دیدگاه