• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

پیام شماری از کاندیداهای انتخابات شورای شهر انار

  • 30 اردیبهشت 1396 - 20:38
پیام شماری از کاندیداهای انتخابات شورای شهر انار

به دنبال برگزاری انتخابات، شماری از کاندیدای انتخابات شورای شهر انار پیام‌هایی به انارپرس ارسال کردند.

پیام دکتر مریم طالبی


دوستان عزیز ، همراهان باوفای اناری
باسلام و احترام
خدا را شاکرم که خداوند منان این توفیق را به من داد که دوستانی بهتر از گل پیدا نماییم که وجود تک تک شما عزیزان مایه فخر و مباهات اینجانب می باشد. بر خود واجب می دانم تا از همه مردم فهیم انار و شما یاران صدیق که با حضور پر مهرتان برگ زرین دیگری بر تاریخ شهر و کشورمان رقم زده و مشت محکمی بر دهان دشمنان وطنمان کوبیدید، سپاسگزاری نمایم.

همانطور که قبلا هم به استحضار رسید اینجانب که همواره یکی از دغدغه های جدی خودم را عدم حضور جوانان و نیروهای تحصیلکرده در رشته های مرتبط و مورد نیاز  شورای شهر انار بود می دیدم حسب وظیفه ملی و شرعی و با نیت پاک و سالم قدم در راه انتخابات شوراهای اسلامی شهرمان گذاشتم. اما متاسفانه در این مدت چیزهایی شنیدم و اعمال غیر اخلاقی و مغایر با روح انتخابات سالم دیدم که مانند زخمی بر روح و جانم نشسته و مرا به این فکر فرو برده است که مگر دنیا چقدر ارزش دارد ، بعضی ها را که همه شما آنان را بهتر می شناسید و کارهایی که کردند ، آشنایید و از همان ابتدای کار تبلیغات انتخاباتی اینجانب اقدام به تخریب این فرزند کوچک انار گرفتند و هر آنچه از دست و زبانشان بر می آمد انجام دادند را به تردید وا دارند که ایا  انچه در ظاهر و در بین مردم از خود نشان میدهند واقعیست یا سیاه نمایی؟

از همان اول ناجوانمردانه و وقتی دیدند نظر مردم در نظرسنجی ها با من است شایعه کردند بافتی ها رای دادند و یا عنوان نمودند از یک روز قبل از انتخابات  از شهرستان بافت چند اتوبوس اورده اند و در امامزاده مستقر کرده اند. نابخردانه و به دروغ جار زدند که برید و ببینید از بس که ادم اورده اند خوابگاههای دانشگاه ازاد اسلامی دیگر جا ندارد که این تهمت های ناروا و به دور از اخلاق انسانی باعث تخریب بنده تا حدودی گردیدند.

از طرف دیگر همه عکسها ، پوسترها و بنر های تبلیغاتی اینجانب را شبانه پاره کرده و جمع آوری نمودند و مطالبی دیگر که ذکرشان روحتان را بدرد می اورد.

این قبیل کارها برای منی که همواره سالم زیستن و اخلاقی زندگی و کار کردن را از منش پاک شما مردم فرهیخته انار و خانواده ام که معرف حضور همه شما عزیزان میباشند آموخته بودم بسیار دردآور بود و خدا میداند به خاطر قول مردانه ای که به شما مردم گرانقدر داده بودم تا پایان تحمل کرده و مردانه ایستادم. خلف وعده ها و بد قولی های بعضی ها که دیگر بماند.

شنیده ها از توزیع پول و خرید بعضی از ارا، آوردن افرادی از اطراف انار و روستاهای مجاور و…خبر میدهد که در نماز دعا کردم همه این اخبار دروغ باشد اما خود شما بزرگواران بهتر میدانید چه ها کردند و از هیچ کاری دریغ نگردند.

هر آنچه بود گذشت تنها یاد خیر شما عزیزانم دوستیها و محبت های شماست که بر روح و جانم تا ابد نقش بسته و سوگند یاد میکنم تا ابد در سینه ام باقی خواهد ماند.

جای دارد به اعضاء منتخب محترم شورای شورای اسلامی شهر انار صمیمانه تبریک عرض نموده و اعلام نماییم با تمام قوا در کنار شما خواهم ماند و از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد. از سایر کاندیداهای محترم که با حضورشان زینت بخش انتخابات بودند و بر شور و گرمی آن افزودند به سهم خود سپاسگذارم و توفیق ایشان را در سایر مراحل زندگی و کاری از درگاه خداوند منان مسئلت مینمایم.

از امام جمعه محترم، فرماندار پرتلاش، نهادهای امنیتی و انتظامی، دادستان و اعضاء محترم اجرایی و نظارت و همه دست اندرکاران برگزاری این حماسه بزرگ تقدیر و تشکر می نمایم. از کلیه اعضاء محترم خانواده، دوستان و اشنایان و همه اعضاء و گروه  پر تلاش تبلیغاتی در ستاد انتخاباتی خود که شبانه روز و صادقانه از جان مایه گذاشتند تقدیر و تشکر مینمایم.

قطعا حسب فرموده مقام معظم رهبری که پیروز نهایی انتخابات را شما مردم فرهیخته دانستند انتظار می رود با تمام قوا اعضاء جدید شورای اسلامی شهر انار را حمایت نموده و از هیچ کمکی دریغ ننمایند و ضمن پذیرش و احترام به رای و نظر همشهریان عزیز دوستیها و مهربانیها را بیش از گذشته به هم هدیه دهیم.

در پایان استدعا میکنم اینجانب را برای اینهمه زحمت که ایجاد نمودم و تحملی که فرمودید مورد عفو و بخشش خود قرار داده و حلال نمایید و حسب قرارمان منت گذاشته، زین پس این حقیر را همچنان خواهر کوچک بدانید.

ایام بکامتان و شاد و سلامت و پیروز باشید. و به قول شاعرکه میفرماید: انقدر خوب و قشنگید که به هنگام وداع حیفم امد که شما را بخدا بسپارم. از محضرتان رفع زحمت نموده و دعاهایم را با بهترین ارزوها  پیشکش راه و زندگیتان مینمایم. ارادت همچنان باقیست،

خواهر کوچکتان مریم طالبی اردیبهشت ماه ۹۶

*******

پیام میلاد قدیری

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت همشهریان عزیز
انتخاب جمعی از ارادمتندان،دوسداران و همشریان عزیزمان را در شورای شهرستان انار به فال نیک میگیریم و از خداوند آرزوی موفقیتشان را مسئلت داریم.
بنده حضور خود در جمع علاقمندان به خدمت گذاری برای شهر را واجبی کفائی قلمداد کرده و خرسندم که با حضور افرادی باتجربه،متخصص و کاردان تکیف را ادا نمودم.
به امید آبادی شهر✌?️
ارادتمند شما میلاد قدیری

*******

پیام احمد قدیریان

به نام خداوند جان و خرد
کزین برتر اندیشه بر نگذرد

مردم انار سلام
خدای خویش را سپاسگزارم که توفیق با شما بودن را به من عطا فرموده و نعمت همراه بودنتان را از من دریغ نکرده است.
اینجانب در طی مدت تبلیغات انتخاباتی ام ، با بسیاری از شما خوبان همسخن گشته و از نیاز ها و مشکلاتتان آگاهم .
بخش زیادی از آنها با من مشترک است .
بر آنم تا با تکیه بر خواست جمعی ، همدلانه در جهت نیل به مقصود با شما همراه شوم .

شواهد نشان می دهد بر خلاف دوره ی قبلی میزان ( تک رای ) کاهش چشم گیری داشته و این نشانه ی دیگریست بر بلوغ اجتماعی تک تکمان ؛
دست تمام کسانی که اسم من را در لیست پنج نفره شان نوشتند صمیمانه میفشارم و به خواست جمعی احترام می گذارم .
برای شورای آینده آرزوی توفیق روز افزون دارم .
علی برکت الله

ارادتمند شما احمد قدیریان

****

پیام علی میرزاخانی


علی میرزاخانی یکی از نامزدهای شورای شهر انار در پیامی از حضور پرشور مردم انار در انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری تشکر کرد .

*****

پیام علی فلاح پیشه

بسمه تعالی
صحنه ی پرشور انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه ازمون خیره کننده ی دیگری بود ،که مردم سالاری دینی با حضور گسترده ی شما مردم عزیز در پای صندوق های رای یک بار دیگر در عمل به اثبات رسید .و حضور غرور افرین و مسئولانه ی شما سروران گرامی زمینه ساز خلق این حماسه ی بزرگ بود .
حماسه ای که در ان وفاداری به انقلاب اسلامی و تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری را به نمایش گذاشتید .
در ادامه لازم به توضیح می باشد که اینجانب با حضور در انتخابات شورا برای شهرم انار اهداف و برنامه هایی بزرگ داشتم،اما به هر جهت تقدیر چنین رقم خورد و فرصتی فراهم نگردید تا در خدمت مردم شهرم باشم.
اما هیچ گاه الطاف بی کران شما مردم عزیز نسبت به خویش را از یاد نخواهم برد .
از تمام کسانی که در این مدت خالصانه و مجدانه در راستای اهداف اینجانب تلاش و کوشش نمودند و ما را در این عرصه یاری رساندند کمال تشکر و قدردانی  را دارم.
و در پایان ضمن عرض تبریک به دوستانی که در این عرصه انتخاب گردیدند،امیدواریم سنگینی بار مسئولیت را بر دوش خویش درک کرده و منشا خدماتی  بزرگ برای شهر انار گردند و اناری دیگر بسازند.موفق و موید باشید.
باتشکر
علی  فلاح  پیشه

ثبت دیدگاه