• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

پیام دکتر انارکی محمدی، کاندیدای که بیشترین آرای شورای شهر انار را کسب کرد

  • 30 اردیبهشت 1396 - 21:01
پیام دکتر انارکی محمدی، کاندیدای که بیشترین آرای شورای شهر انار را کسب کرد

دکتر غلامرضا انارکی محمدی، کاندیدای انتخابات شورای شهر انار در پیامی از مردم تشکر کرد.

وی با ۲۹۱۶ رای بیشترین آرای این انتخابات را در انار کسب کرد.

متن پیام
بسم الله الرحمن الرحیم
من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق
سعدیا گر چه سخندان و مصالح گویی
به عمل کار براید به سخندانی نیست
ضمن سلام و عرض تبریک خدمت اهالی شریف و نجیب شهر انار  که به سبب حضور متعهدانه، سرنوشت ساز و حماسه ساز خود در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر، باعث درخشش شهرمان بر ییشانی استان شدید و برنده واقعی را در این میدان به نام خود رقم زدید و نیز  از اینکه به حقیر در انتخابات شورای اسلامی شهر، اعتماد نموده و افتخار خدمتگذاری را به اینجانب سپردید، متشکرم و امیدوارم که پاسخ اعتماد شما را با تلاش، تعقل، تدبیر و تعامل در رفع مشکلات شهر بدهم.

از اینکه  طی دوران تبلیغات انتخاباتی موجب مزاحمت شما عزایزان، خصوصا پرسنل زحمت کش شهرداری شدم، عذر میطلبم و طلب بخشش می نمایم و با اعتقاد به بزرگی ایزد منان از درگاهش استدعا دارم که از گناهان و خطاهای سهوی و یا عمدی اینجانب و دیگر همراهان طی این دوره درگذرد.

برخود لازم می دانم از تمام کسانی که در این مسیر  از وقت ، موقعیت و احترام خود مایه گذاشتند و بنده را در صحنه های میدانی و مجازی راهنمایی و همراهی نموده اند سپاسگذاری کنم.  از عموم حامیان بزرگوار، اساتید معزز، کارشناسان گرانقدر، دوستان وفادار ، اقوام و خانواده عزیزم که با حمایتشان بنده را لایق خدمتگذاری دانسته و وظیفه من را سنگین تر نموده اند، قدردانی می نمایم. امیدوارم خداوند توانایی پاسخگویی به این اعتماد  را به نحو شایسته و در خور شان شما عزیزان به من عطا فرماید و شرمنده تان نگردم. یقینا حمایت و راهنمایی شما بعد از انتخابات بسیار با اهمیت تر خواهد بود و انشاللله با اتکا به خداوند متعال و همکاری شما و همه شهروندان گرامی اینده ای زیبایی را برای شهرمان رقم خواهیم زد.
با تشکر
دکتر غلامرضا انارکی محمدی

 

ثبت دیدگاه