• امروز : پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 9 May - 2024

بیانیه رضا عبداللهی، کاندیدای انتخابات شورای شهر انار

  • 31 اردیبهشت 1396 - 13:18
بیانیه رضا عبداللهی، کاندیدای انتخابات شورای شهر انار

بسمه تعالی
بدینوسیله ضمن تشکر از همه شهروندان خونگرم و عزیز شهر انار همچنین ایران اسلامی بدلیل اهتمام و مشارکت جویی گسترده در امر انتخاباتهای مهم ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا که باعث نومیدی دشمنان واقعی ایران و ایرانی شدند لازم میداند علاوه بر شکرگذاری به درگاه خداوند متعال نسبت به وجود شور و نشاط اجتماعی و امید چشمگیر دراهتمام به دخالت در سرنوشت اجتماعی خویش ، از کلیه دستگاههای انتظامی و امنیتی واجرایی و نظارتی انتخابات که به بهترین شکل ممکن با سلب آسایش و استراحت خود و بصورت خستگی ناپذیر اسباب آرامش خاطر مردم و کشور خویش را فراهم نموده اند ارج نهاده ، از خداوند متعال برای همه عزیزان نامبرده سلامتی و سربلندی و موفقیت روز افزون مسئلت می نمایم.

یقینا پیروز قطعی و اصلی این انتخابات، شمامردم عزیز هستید که به ندای رهبر عزیزمان لبیک گفته و با حضور در پای صندوق های رای، تمام دشمنان انقلاب و اسلام را مایوس کردید.

اینجانب ضمن قدردانی از حضور شما مردم این حضور حماسه ساز و تاریخی به رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) و ملت شریف ایران و علی الخصوص همشهریان عزیز و فهیم و نجیب شهرستان انار، برای رییس جمهور منتخب و همچنین منتخبین شورای اسلامی شهر آرزوی توفیق و موفقیت دارم.
مراتب قدردانی و تشکر خود را از یکایک حامیان و سروران و مسءولان ارجمندی که در این مدت به هر صورتی بنده را در مسیر مردم سالاری و خدمت به شهرم انار به عنوان کاندیدا یاری نمودند کمال تشکر و قدردانی را دارم.
همچنین ضمن تبریک به منتخبین مردم در شورای شهر انار به عنوان یک شهروند مواردی را یادآوری مینمایم.

۱- مردم تفاوت بینش را میپسندند ولی اختلافات را تحمل نخواهند کرد بزرگترین سم مهلک و کشنده شوراها اختلاف است شورایی موفق خواهد بود که در کنار تفاوت نظر اتحاد خود را حفظ کنند و با نظر مثبت در حل مشکلات شهر و مردم همکاری نمایند.

۲- اگر چه حق هر شهروند میباشد ولی بهتر هست اعضای منتخب خود را در معرض اتهام قرار ندهند و اگر ساخت و ساز و یا تفکیک زمین و یا تغییر کاربریهایی از نزدیکان دارند متوقف و به بعد از دوره شورایی خود موکول کنند.

۳- شهر انار و شهروندان از مشکلات شهری همچون معیوب بودن آسفالت خیابانها و خاکی بودن کوچه ها و بی توجهی به پارکهای محله ای و کمبود امکانات در آن رنج میبرند جهت بهینه سازی آنها نیاز به توجه ویژه می باشد.

۴-تک محصولی از یک طرف و فرار سرمایه از سوی دیگر آینده اقتصادی شهرستان انار را با خطر روبرو کرده است میطلبد تا زیربناهای جذب سرمایه در زمینه صنعت و معدن و تجارت فراهم شود

۵- بناهای تاریخی شهرستان انار کم نظیر است باید با توجه و بازسازی آنها برای شهرستان انار درآمد پایدار فراهم کرد.

۶- موقعیت جغرافیایی شهر انار ویژه است حتی مرکز استان نیز موقعیت جاده ای شهر انار را ندارد باید شرایط استفاده اقتصادی شهروندان از این موقعیت فراهم شود.

۷-  ابتدا برای توسعه شهرستان انار باید مردم را به آینده روشن منطقه امیدوار کرد و امکانات بهداشتی و درمانی نقش اساسی در آن دارد .پیشرفت امکانات بهداشتی درمانی با همت و تلاش جناب آقای شیخ علی گنجی در مسیر خوبی قرار گرفته است باید این مسیر ادامه پیدا کند

۸- یکی از راههای توسعه پایدار هر منطقه توجه به وسایل حمل و نقل عمومی است و احداث ایستگاه راه آهن جوادیه نوق میتواند نقطه اتصال موقت به ریل راه آهن برای شهرستان انار باشد.

۹- احداث کارخانه ملی که مانند آن در شهر رفسنجان در شرف انجام هست میتواند مشکل بیکاری جوانان را حل نماید برای این کار باید خواب را هم از چشمانمان گرفت و  به هر طریق ممکن مشکل بیکاری را در منطقه زرخیز و   فعال انار برطرف کرد

و دیگر پیشنهاداتی که بیان آن از حوصله این پیام خارج است.

با تقدیم احترام
رضاعبداللهی کاندیدای پنجنمین دوره شورای اسلامی شهر انار

ثبت دیدگاه