• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

پیام فرماندهی انتظامی و شبکه بهداشت انار به مناسبت انتخابات

  • 01 خرداد 1396 - 8:52
پیام فرماندهی انتظامی و شبکه بهداشت انار به مناسبت انتخابات

شکوه قابل تقدیر حضور و همکاری مردم در برقراری امنیت

فرماندهی انتظامی˝ انار ˝گفت:شکوه حضور در انتخابات و همکاری مردم در برقراری نظم و امنیت انتخابات قابل تقدیر است.
سرهنگ˝جعفر غضنفری˝در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،بیان داشت:حضور و حماسه کم نظیر که در نهایت آرامش،نظم و امنیت توسط رای دهندگان و همکاری پلیس و سایر مسئولان شهرستان محقق شده قابل تقدیر است.
˝غضنفری˝ضمن تبریک به تمامی منتخبین اعم از ریاست جمهوری و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاها برای این عزیزان در حوزه مسئولیت خود و  توسعه و آبادانی همه جانبه کشور و شهرستان آرزوی توفیق و توجه الطاف ویژه الهی را داریم.

این مراسم و مناسبت برگ زرینی در حوزه مشارکت،نظم و امنیت اجتماعی شهرستان با مشارکت عموم مردم و مسئولان بود که در تاریخ شهرستان از یک سو و به همراه حماسه ملی سایر شهرستانها در انتخاب ریاست محترم جمهوری از سوی دیگر با همراهی و عشق عمومی مردم به نظام اسلامی،رهبری و خدمتگزارن خود در عرصه بین الملل به نمایش گذاشت تا دشمنان نظام و مردم در برابر این وحدت و انسجام خود را بیش از هرزمانی در ذلت ،ناتوانی و یاس ببینند .

درود بر همه مردم شریف و مومن ایران و انار

****

حضور پرشکوه مردم مومن و شریف انار دردوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، مصداق واقعی حماسه سیاسی بود و برگ زرین دیگری بر پشتوانه مستحکم نظام اسلامی.
شبکه بهداشت و درمان انار وظیفه خود می داند  از حضور کلیه کاندیداهای شورای اسلامی شهر انار که احساس وظیفه نموده و در این عرصه شرکت کردند تشکر و به اعضای برگزیده شورای شهر انار تبریک گفته و از مردم عزیز که به کارکنان سیستم بهداشت و درمان اعتماد نموده و توفیق خدمت گزاری آقایان دکتر انارکی محمدی و حسن جعفری به عنوان اعضای اصلی و خانم اکبری به عنوان عضو علی البدل اول را فراهم نمودند قدردانی نماید. امید است این عزیزان در راستای آبادانی شهر در دوره خدمتگزاری موفق باشند .
                                                 روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان انار

 

ثبت دیدگاه