• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

بیانیه حامیان روحانی در ساقی

  • 02 خرداد 1396 - 10:09
بیانیه حامیان روحانی در ساقی

حضور حماسی و افتخار آفرین ملت قهرمان و رشید ایران اسلامی در انتخابات ۲۹ اردیبهشت نشان داد جامعه ایرانی اسلامی ما ظرفیت عظیمی از تجربه مردمسالاری دینی را در نظام مبتنی بر جمهوری اسلامی به معنای واقعی ، با خود همراه دارد و این فرهنگ سیاسی در دنیای کنونی یک کیمیا هست.

انتخاب و اعتماد مجدد به دکتر روحانی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به عنوان رئیس جمهور منتخب و تعیین مسیر عقلانیت و اعتدال ، بیانگر رشد سیاسی و فرهنگی ملت خردمند و مطالبه گر ایران اسلامی است حضور  باشکوه و آرای بیش از ۲۳ میلیونی رئیس جمهور منتخب و مشارکت فراتر از چهل میلیونی ایرانیان عزیز و سرافراز ، رسالت و مسئولیت دولت تدبیر و امید را مضاعف ساخته است که باید از امروز برای توسعه و آبادانی و پیشرفت ایران عزیز با مرافقت و همراهی همه گروه‌ها و جریانات سیاسی به فرصتی برای خدمت و کار و تلاش تبدیل شود و بدانیم که برنده واقعی این حماسه شیرین، ملت غیور و بیدار ایران اسلامی هستند.

اینجانبان ضمن قدردانی و سپاس صمیمانه از مشارکت آگاهانه ، همراهی و نجابت مردم شریف و هوشیار روستای ساقی، به ویژه حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ علی ابوالقاسمی از اعتدالیون روستای ساقی و همچنین حاج غلامرضا زارع نظری، مسئولین کمیته های اصلی و فرعی ستاد حامیان مردمی دکتر روحانی (تدبیر و توسعه) شهرستان انار در ساقی آقایان حاج غلامرضا عباسی و رضا رضایی و اقشار و گروههای  مختلف فرهنگی ، ورزشی، اجتماعی و اقتصادی ، از تلاش وافر و هم افزایی مسئولانه همه حامیان دولت تدبیر و امید در این خطه  تشکر می‌نماییم. امیدواریم با آغاز به کار دولت دوازدهم  شاهد اعتلا و توسعه شهرستان  مستعد انار باشیم.

با درود به روان پاک و مطهر امام و شهدای عزیز و مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی

******

با سلام،
ضمن تبریک حضور حداکثریمان پای صندوقهای رای در به رخ کشیدن مقبولیت نظام مقدس جمهوری اسلامی به جهانیان…
تبریک به اعتدال و اصلاح طلبی برای کسب اعتماد ملی در انتخابات ریاست جمهوری.
در ساقی عزیزمان هرچند برخی بزرگوارن بدلیل اطلاع رسانیهای نادرست از قبیل سند ۲۰۳۰ و … دچار تردید شدند و باعث ناهمگنی آراء شد اما به نکته مثبت آن یعنی آزادی انتخاب، میبالیم و امیدواریم بداخلاقی سیاسی از دیارمان برچیده شده و جای خود را به انتقاد سازنده دهد.
همچنین تبریک به برگزیدگان شورای اسلامی ساقی که امید است با حمایت مردم فهیم ‌برای پیشرفت همه جانبه ساقی، موفق و سربلند باشند.

دکتر محمدکاظم ابوالقاسمی

دکتر محمد کاظم ابوالقاسمی از نامزدهای دوره قبل انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان ها ی رفسنجان و انار بود

 

 

ثبت دیدگاه