• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

راهپیمایی نمازگزاران جمعه در انار در محکومیت اقدامات حکومت بحرین

  • 06 خرداد 1396 - 12:41
راهپیمایی نمازگزاران جمعه در انار در محکومیت اقدامات حکومت بحرین

نمازگزاران جمعه شهرستان انار بعد از اقامه این فریضه عبادی سیاسی به امامت امام جمعه موقت حجت الاسلام حسینی نوه طی یک راهپیمایی از مقابل صحن امام علی تا میدان امامزاده محمد صالح حمله ددمنشانه رژیم آل خلیفه به شیعیان بحرین و آیت الله شیخ عیسی قاسم را محکوم نمودند .

راهپیمایان در پایان این تظاهرات طی یک بیانیه ای اعلام نمودند:

حمله وحشیانه به منزل آیت‌الله شیخ عیسى قاسم و دستگیرى این عالم وارسته و انقلابى درواقع حمله به شرافت و حیثیت قاطبه مسلمانان جهان است.

در ادامه این بیانیه آمده است :

جنایتى که با یورش به بیت این عالم مجاهد، دل صدها هزار مسلمان اعم از شیعه و سنى را جریحه‌دار کرد و نقاب از چهره واقعى عاملان استکبار و سران رژیم رو به اضمحلال آل‌خلیفه کنار زد و شقاوت و خباثت دست‌نشاندگان استکبار، آل‌سعود و آل‌خلیفه را نمایان ساخت.

در پایان آمده است :

اکنون ملت بزرگ ایران با تأسى از رهبرى حکیم و فرزانه انقلاب اسلامى و علماء و اندیشمندان جهان اسلام ضمن اعلان انزجار از جنایات رژیم سفاک آل‌خلیفه و حامیان منطقه‌اى و بین‌المللى این ظالمان شکم‌باره، حوادث و تحولات کشور و ملت مظلوم بحرین را با دقت زیر نظر داشته و به سران نابخرد رژیم آل‌خلیفه هشدار مى‌دهیم چنان‌چه دست از ادامه اهانت‌ها و فشارهاى ظالمانه به‌ویژه بر علما و روحانیت مظلوم بحرین برندارند، قطعاً در آتش فتنه‌اى که برافروخته‌اند، به‌زودى خواهند سوخت؛ ان‌شاءالله.

ثبت دیدگاه