• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

تاکید فرمانده انتظامی انار در خصوص خودداری از تظاهر به روزه‌خواری

  • 08 خرداد 1396 - 15:38
تاکید فرمانده انتظامی انار در خصوص خودداری از تظاهر به روزه‌خواری

به گزارش خبرنگاری پایگاه خبری پلیس،سرهنگ “جعفر غضنفری”فرمانده انتظامی انار ضمن تبریک ماه مبارک رمضان بیان داشت: لازم است همه برای بهره مندی از فیوضات این ماه عزیز که ماه خودسازی و تزکیه نفس است بهترین استفاده را ببریم.

وی ضمن تاکید بر حفظ حرمت ماه مبارک رمضان اظهار داشت:افرادی که بر هر دلیل قادر به روزه گرفتن نمی باشند از هرگونه تظاهر به روزه خواری شامل خوردن،آشامیدن و یا سیگار کشیدن در واحدهای صنفی ،اماکن عمومی ،معابر عمومی،خودروها و…پرهیز نمایند تاضمن رعایت احکام شرعی به سایر افراد روزه دار احترام گذاشته شود.

در ادامه افزود:به منظور ارائه خدمات و رفاه حال مسافرین و افرادی که داری عذر شرعی هستند ؛متصدیان مراکز بین راهی ،کسبه ها ،رستوران ها می توانند پس از اخذ مجوز از اداره نظارت بر اماکن عمومی و رعایت شئونات اسلامی و استتار مناسب فعالیت کنند و رانندگان اعم از وسایل نقلیه عمومی و خصوصی موظف به رعایت ضوابط شرعی بوده و از هرگونه تظاهر به روزه خواری یا ایجاد آلودگی صوتی پرهیز کنند.

فرمانده انتظامی انار در پایان با اشاره به همکاری و اهتمام بیش از پیش همه شهروندان یادآور شد:ماه مبارک رمضان وقتی است برای رهاشدن از وابستگی های دنیوی و توجه به اعمال دینی و مصنویات جهت تسلط بیشر بر رفتار و کردار تا در نهایت منجر به نزدیکی بیشتر به خداوند متعال و صمیمیت بیشتر میان افراد جامعه می گردد.

ثبت دیدگاه