• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

پیام تشکر فرماندار انار از مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار به دلیل کسب رتبه اول در اعتبارسنجی بیمارستانها

  • 13 تیر 1396 - 12:38
پیام تشکر فرماندار انار از مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار به دلیل کسب رتبه اول در اعتبارسنجی بیمارستانها

 طباطبائی فرماندار انار در  پیامی از مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار به دلیل کسب رتبه اول در اعتبارسنجی بیمارستانهای ۳۲ تختخوابی تشکر کرد.

بسمه تعالی
مَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا
و هـر کـس نفسی را زنـده کـنـد گویا همه مردم را زنده کرده است(مائده ۳۲)
افتخار کسب رتبه اول بیمارستان ولی عصر (عج)شهرستان انار  را که بر اساس اعتبار سنجی وزارت بهداشت و به حول و قوه الهی و با تلاش شبانه روزی مجموعه مدیریت و پرسنل شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان انار حاصل گردیده است را ارج نهاده و ضمن تشکر این موفقیت را به عموم مردم شهرستان انار تبریک عرض می نمایم.
بی شک خدمات صادقانه بهداشت و درمان در راستای طرح تحول نظام سلامت و ارتقا، خدمات بهداشت و درمان که از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید است موجب خشنودی اقشار مختلف مردم که در نهایت رضای حقتعالی خواهد بود.

لازم می دانم به این بهانه از تلاشها و مساعدت وزیر محترم بهداشت و درمان،ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان،مدیریت و پرسنل سختکوش شبکه بهداشت و بیمارستان انار تشکر و قدردانی نمایم. از خداوند منان سلامتی و توفیق روزافزونتان را در خدمتگزاری به جامعه اسلامی تحت توجهات حضرت بقیه ا… الاعظم (عج) و در سایه رهبریهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در راستای سیاستها و برنامه های دولت تدبیر و امید مسئلت می نمایم.

و من الله التوفیق
سید ضیاء الدین طباطبائی
فرماندار شهرستان انار

ثبت دیدگاه