• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

واکنش به بازداشت حسین فریدون: تاثیری بر تصمیم روحانی در چینش کابینه نخواهد گذاشت

  • 25 تیر 1396 - 21:53
واکنش به بازداشت حسین فریدون: تاثیری بر تصمیم روحانی در چینش کابینه نخواهد گذاشت

از صبح خبری در فضای مجازی مبنی بر بازداشت برادر رییس جمهور دست به دست شد. اما تقریبا هیچ کانال خبری آن را منتشر نکرد تا زمانی که محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه‌ی قضاییه خبر را تایید کرد.

او در مصاحبه‌ی مطبوعاتی خود اعلام کرد که شب گذشته به دلیل عدم تامین وثیقه‌ی مشخص شده برای برادر رییس جمهور، او تحویل زندان اوین داده شده است.

این خبر با واکنش‌های متعددی در فضای مجازی مواجه شد و بسیاری آن را تهدیدهای پیش از بستن کابینه و عده‌ای دیگر عکس العملی در مقابل بازداشت حمیدرضا بقایی یار نزدیک محمود احمدی نژاد دانستند.

عبدالله ناصری فعال سیاسی اصلاح طلب در همین باره به امتداد گفت: داستان حسین فریدون برادر رییس جمهور اتفاق جدیدی نیست. او نزدیک به دو سال است که مرتب بازجویی می‌شود و اتفاق امروز دیروز نیست.

او تاکید کرد: افکار عمومی این بازداشت را در آستانه‌ی تشکیل کابینه مثبت تلقی نخواهد کرد و می‌تواند برایش معنی‌دار باشد. حسین فریدون چهره‌ای شناخته شده‌ای هست و بازداشت او بازخوردهای زیادی خواهد داشت. گفته می‌شود که وثیقه همراه او نبوده و قرار صادر شده‌است.پیش بینی من این است که این وثیقه به زودی آماده خواهد شد و با پیگیری مقامات و تامین وثیقه او آزاد خواهد شد.

 

ثبت دیدگاه