• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

گلایه فرزند یک شهید در خصوص مدرسه شاهد

  • 27 تیر 1396 - 10:05
گلایه فرزند یک شهید در خصوص مدرسه شاهد

فرزند یکی از شهدای انار گلایه‌ای در خصوص مدارس شاهد به انارپرس ارسال کرده است:

بسم رب اشهداء والصدیقین

اینجانب فرزند شهیدی می باشم که با وجود سختیهای فروانی که مادرم برای برزگ کردن من کشید و همچنین هزینه های هنگفت در جهت تحصیل من به عهده ایشان بود و با وجود کمک ناچیز بنیاد شهید و نبود امکانات و نداشتن مدرسه شاهد در انار و با تلاش و پشتکار خودم تا مقطع کارشناسی پیش رفتم .

با وجود این کم خدمتیها ،حالا که برای تحصیل فرزندم در مدرسه شاهد اقدام کردم تا شاید باری از دوشم برداشته شود و جبرانی باشد برای کمبودهای آن سالها ،ولی باز به مشکل برخوردم و انگار باز هم عدالتی نیست و حمایتها ناچیز است .

اینک درد دل من به مسئولین این است که چرا در این اواخر که مدرسه شاهد در انار تاسیس شده و آن هم بنام شاهد و خانواده شهداء است باید پرداخت شهریه برای خانواده شهدا(نوه ها و برادرزاده یا خواهر زاده) مثل مردم عادی باشد و معافیتی برا تخفیف نداشته باشند اما همین شهریه برای فرهنگیان و کارکنان مدرسه شاهد شامل تخفیفات ۵۰ درصدی و ۴۰ درصدی باشد؟ مگر مدرسه به نام فرهنگیان است؟ پس چرا مدرسه را به نام شاهد ثبت کردند؟ باید اسم مدرسه را عوض میکردند و به نام فرهنگیان ثبت میکردند.

مگر ما خانواده های شهدا مخصوصا فرزندان شهدا چه گناهی کردیم که خانواده و پدرانمان بروند و زحمت بکشند و ما سختی بکشیم ولی سود و منفعت آن توی جیب دیگران برود و امکانات و مزایا هم شامل حال دیگران بشود.

پس کو عدالتی که دم از آن می‌زنید؟ ما درد دلمان را به چه کسی بگوییم؟ مسئولین مربوطه خواهشا رسیدگیهای لازم رو مبذول فرمایید و گرنه درب مدارس شاهد را پلمپ کنید یا حداقل اسم آن را به نام فرهنگیان ثبت کنید که ما هم حساب کار دستمان بیاد و خیالمان راحت شود.

این باشد که مردم بدانند و حرفهای بی ربط پشت سر ما نزنند.تازه این یکی از درد دلهای کوچیک من بود بقیه بماند.

 

ثبت دیدگاه