• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

کلینیک تامین اجتماعی انار در بن بست؛ تلاش اداره راه و شهرسازی برای بازپس‌گیری زمین کلینیک تامین اجتماعی انار

  • 03 مرداد 1396 - 12:05
کلینیک تامین اجتماعی انار در بن بست؛ تلاش اداره راه و شهرسازی برای بازپس‌گیری زمین کلینیک تامین اجتماعی انار

سال گذشته پس از سال‌ها موضوع ساخت کلینیک پزشکی تامین اجتماعی در انار مطرح شد. این روزها اما در این خصوص خبرهای خوبی به گوش نمی‌رسد.

از یک سو گفته می‌شود برخی افراد در انار برای راه‌اندازی کلینیک تامین اجتماعی در یکی از ساختمان‌های دانشگاه آزاد کارشکنی می‌کنند. از سوی دیگر اکنون که بحث کلینیک تامین اجتماعی انار مطرح شده، اداره راه و شهرسازی خواهان بازپس‌گیری زمینی شده که سال‌ها قبل به تامین اجتماعی واگذار شده تا در آن کلینیک پزشکی احداث شود.

برخی منابع می‌گویند ظاهرا راه‌اندازی این کلینیک، منافع عده‌ای را به خطر می‌اندازد و برای همین تلاش می‌کنند تا در مسیر راه‌اندازی یا احداث آن مشکلاتی ایجاد شود.

مهدی عسکری رئیس اداره تامین اجتماعی انار در این خصوص گفت: پیگیری و تلاش برای جلوگیری از خلع ید زمین کلینیک تامین اجتماعی انار توسط اداره راه و شهرسازی از سوی فرماندار در حال انجام است.

وی در گفت و گو با انارپرس افزود:حصار کشی این زمین انجام شده و در حال حاضر اداره تامین اجتماعی،انارکی محمدی نماینده انار و رفسنجان از طریق رایزنی با وزیر و همچنین طباطبایی فرماندار انار پیگیر اخذ مجوز ساخت کلینیک هستند.

عسکری ادامه داد: متاسفانه اداره راه و شهرسازی انار مدتی است به دنبال خلع ید زمینی است که برای احداث کلینیک تامین اجتماعی حصار کشی شده و همه پیگیر دریافت مجوز برای ساخت این مکان عام المنفعه هستند.

رئیس اداره تامین اجتماعی انار گفت: بنده این موضوع را از طریق کارشناس حقوقی اداره کل تامین اجتماعی پیگیری کردم که آن ها خواستند این موضوع از طریق فرماندار شهرستان حل شود.

وی همچنین افزود: به زودی قرار است جلسه ای با حضور فرماندار انار و حسینی رئیس اداره راه و شهرسازی انار برگزار تا راجع به موضوع تصمیم گیری و مشکل حل شود که فرماندار نیز قول حل این مشکل را دادند.

عسکری گفت: احداث کلینیک تامین اجتماعی در انار با توجه به تعداد بالای بیمه شدگان نسبت به جمعیت ضروری و نیاز است.

 

ثبت دیدگاه