• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024

فرمانده انتظامی انار عملکرد شهرداری را «مطلوب» توصیف کرد

  • 23 مرداد 1396 - 1:17
فرمانده انتظامی انار عملکرد شهرداری را «مطلوب» توصیف کرد

سرهنگ غضنفری، فرمانده انتظامی انار ضمن بازدید از مجموعه شهرداری و اعلام تقدیر و تشکر خود از زحمات و تلاش‌های بسیار مطلوب انجام شده، برای شهردار و همکاران وی آرزوی موفقیت کرد.

سرهنگ غضنفری در دیدار با علی رحیمی شهردار انار گفت: ظرفیت های وسیعی بین شهرداری و نیروی انتظامی در جهت تقویت امنیت وجود دارد که بایستی با تعامل بیشتر مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ غضنفری افزود: بسیاری از موضوعات ترافیکی شهر با اقدامات و تجهیزات مصوب شهرداری سامان مطلوبی گرفته است و علیرغم افزایش آمار وسایل نقلیه و ترددها، تخلفات و تصادفات در سطح مدیریت شده ای قرار دارد که این مهم با رعایت قانون توسط مردم و افزایش فرهنگ رانندگی در طی سالیان اخیر کاملا مشهود می باشد.

وی افزود: چیدمان و نظم معابر عمومی شهر، اثر بسیار مطلوبی بر روح و روان و در نتیجه رفتارهای محیطی افراد دارد که با اقدامات انجام شده در سطح شهر توسط شهرداری ، نظم پذیری و توجه به قوانین و مقررات بیش از گذشته احساس می شود.

غضنفری با بیان اینکه فرهنگ سازی محیطی و اقدامات جذاب در ایجاد نشاط عمومی با مراسماتی همچون جشنها، مراسمات و مناسبتها، تفریحات و نورافشانی توسط شهرداری ، نشان از وجود این دیدگاه فرهنگ ساز و اجتماع محور دارد یادآور شد: در مجموع این اقدامات به نشاط اجتماعی و کاهش آسیب ها و جرائم می انجامد که البته سنجش آماری و مشاهده عینی برای همگان ممکن نیست اما مجموعه انتظامی نتایج آن‌ها را در آمار و نوع جرائم و تخلفات کاملا مشاهده می‌کند.

در این دیدار ضمن تاکید بر انجام اقدامات بسترساز فرهنگی و اجتماعی و استفاده از ظرفیت های موجود مقرر شد موضوع مهم نظارت تصویری و نصب دوربین ها تا قبل از شروع مدارس در سطح شهر به صورت عملیاتی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

ثبت دیدگاه