• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024

اقدام نیک‌اندیشانه خانواده مرحوم زعیم‌اللهی برای کمک به بیماران نیازمند

  • 25 مرداد 1396 - 21:57
اقدام نیک‌اندیشانه خانواده مرحوم زعیم‌اللهی برای کمک به بیماران نیازمند

خانواده مرحوم مهدی زعیم اللهی مبلغ ۳۰ میلیون تومان برای کمک به بیماران نیازمند اختصاص دادند.

آقای محمد زعیم اللهی پدر مرحوم زعیم اللهی اظهار داشت: این مبلغ را برای رضای خدا و کمک به بیماران مستنمند به یاد بود پسرم مرحوم مهدی زعیم اللهی هدیه کردم که اگر ثوابی داشت نثار روح پسر جوانم شود.

حجه الاسلام شیخ علی گنجی پور با تشکر از این اقدام خیرخواهانه خانواده زعیم اللهی گفت: وقتی ارزش این اقدام مشخص می‌شود که بدانیم اشخاصی برای شیمی درمانی بیمار سرطانی خود هزینه کرایه به شهر یزد را هم ندارند.

وی گفت: فاصله وحشتناک طبقاتی به شدت و سرعت در حال افزایش است و بعضی برای یک شب عروسی ماشینی را با ۳۰ میلیون تومان غرق گل‌آرایی و تزئین می کنند و بغل گوش همین اشخاص بیماری سرطانی هزینه ایاب و ذهاب ندارد و وقتی به همین افراد می گوییم به داد برسید می گویند نداریم.

شیخ علی گنجی گفت: شهر انار از لحاظ میزان و کمیت سپرده گذاری در استان کرمان اگر اول نباشد در رتبه دوم است ولی میزان سپرده های خیریه به عدد انگشتان یک دست هم نمی رسد.

وی اظهار داشت: بعضی واقعیت ها بسیار تلخ است، جوانی در انار برای ازدواج یک اتاق ساده ندارد و بانکها مرتب او را پاس‌کاری می کنند و صد رقم ضامن می خواهند ولی بعضی افراد سالها آب زیر پای همین طبقه مستعضف را کشیده اند،وام های طولانی مدت کم بهره و یا بی بهره گرفته اند و سپرده های میلیاردی اندوخته اند و جالب است که سود یکی از همین سپرده ها ماهیانه۵۰ میلیون تومان است اما حاضر نیستند سود یک ماه را برای یک عمر نیازمندان و بیماران مستحق اختصاص بدهند که صد البته کم کاری برخی مسئولین و گرا دادن های غلط این جماعت در این دوسیه نقش بازی می کند که بدیهی است عاشقان میز وصندلی و گلادیاتورهای فامیل باز و سهم خواهان قدرت منش هیچگاه غم یک بیمار مستمند سرطانی را درک نخواهند کرد.

گنجی گفت: سرطان و تخت دیالیز در کمین همه ماست و شاید نفر بعدی خود ما باشیم اما از کسانی که قدرت مالی دارند خواهشمندیم سری به مراکز شیمی درمانی و دیالیز بزنند که اثرش از صد منبر موعظه بیشتر است. جا دارد از خانواده مرحوم زعیم اللهی خصوصا پدر بزرگوارشان تشکر کنیم و یقینا دعای خیر بیماران و نیازمندان پشتوانه این خانواده و باعث شادی روح مرحوم مهدی زعیم اللهی خواهد شد زیرا قرآن مجید می فرماید:
و ما تنفقوا امن خیر فلانفسکم……………. و ما تنفقوا من خیر یوف الیکم.
آنچه از خیر انفاق می کنید برای خود شماست و آنچه انفاق می کنید پاداش آن به طور کامل به شما داده خواهد شد.

شیخ علی گنجی در پایان گفت: در طرح عرفه و قربان امسال از عموم مردم انار و حومه می خواهیم برای فعال سازی صندوق ذخیره ریالی جهت بیماران سرطانی و دیالیزی و جهیزیه برخی دختران دم بخت که خواب را از چشم پدرها و مادرها ربوده و به یک کابوس تبدیل شده است به نیت امواتشان سهیم شوند.

ثبت دیدگاه