• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

بخش رادیولوژی بیمارستان انار افتتاح شد

  • 14 مهر 1396 - 11:35
بخش رادیولوژی بیمارستان انار افتتاح شد

بخش رادیولوژی بیمارستان و اورژانس بین جاده ای امام حسین (ع) انار روز پنجشنبه ۱۳مهرماه به طور رسمی افتتاح شد.

زمانی مدیر بیمارستان انار در این خصوص گفت: هزینه دستگاه رادیولوژی دیجیتال بالغ بر ۴۷۰میلیون تومان بوده که از محل اعتبارات دولتی تامین و همچنین قریب ۸۰ میلیون تومان برای بازسازی داخلی و تاسیسات یارانه ای هزینه شده است.

وی افزود: احداث اورژانس بین جاده ای امام حسین(ع) نیز قریب ۱۷۰میلیون تومان هزینه داشته است که خیر گرانقدر حاح حسین عبداللهی هزینه آن را متقبل شدند و تجهیزات داخلی و وسایل گرمایشی آن نیز از محل اعتبارات دولتی تامین گردیده است.

زمانی ادامه داد: چهار منزل مسکونی مخصوص متخصصین نیز احداث که زیربنای آن ها ۸۰متر و هزینه ای بالغ بر ۱۱۰میلیون تومان داشته که خانواده شهید حاج حسین رییسی،خانواده محمد علی جعفری،خانواده مرحوم حسن رییسی،حاج حسین عبدلی هزینه این منازل را تقبل کرده و ورثه حاج اکبر سالاری هزینه حصار کشی را بر عهده گرفتند.

دکتر برجی رییس شبکه بهداشت و درمان انار در این مراسم گفت:در سال ۱۳۹۱،تعداد نیروهایی انسانی در شبکه بهداشت فعالیت داشتند۸۳نفر بود که این آمار امروز به ۳۱۵نفر رسیده است و همچنین مجموع سازه های شبکه بهداشت طی چند سال اخیر ۹۲۰۰متر مربع بوده است.

حجه الاسلام شیخ حسن منتظری امام جمعه انار نیز در این مراسم از زحمات دکتر اسماعیلی رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان تشکر کرد و افزود:طی چند سال اخیر پیشرفت زیادی در زمینه بهداشت و درمان داشته ایم که این پیشرفت ها به دنبال همت و تلاش مردم،خیرین و مسئولین ایجاد شده است.

امام جمعه انار همچنین خواستار تسریع در روند ساخت بیمارستان جدید انار،پیگیری احداث مجتمع آموزش عالی در انار و رفع مشکل اورژانس۱۱۵امین شهر و شبانه روزی شدن اورژانس لطف آباد و امین شهر شد.

طباطبایی فرماندار انار نیز ضمن تشکر از زحمات دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و خیرین گرانقدر،به پیشرفت ها در زمینه بهداشت و درمان در دولت تدبیر و امید اشاره کرد.

دکتر علی اسماعیلی رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت:در جلسه ای که اخیرا با دکتر هاشمی وزیر بهداشت داشته ایم ایشان تاکید بر تکمیل سریع بیمارستان انار داشتند.

همچنین در پایان این مراسم از جمعی از خیرین و همچنین حجه الاسلام شیخ علی گنجی تقدیر صورت گرفت.

ثبت دیدگاه