• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

اطلاعیه فرماندهی انتظامی انار در خصوص برخی موارد در پایان فصل برداشت پسته

  • 28 مهر 1396 - 10:06
اطلاعیه فرماندهی انتظامی انار در خصوص برخی موارد در پایان فصل برداشت پسته

فرماندهی انتظامی انار در خصوص برخی موارد در پایان فصل برداشت پسته اطلاعیه‌ای به شرح زیر منتشر کرد:

با سپاس و تشکر از مردم شریف شهرستان که با همکاری بسیار مطلوب خود،خدمتگزارن عرصه نظم و امنیت را در برگزاری مراسمات ماه محرم و نمایشگاه پاییزه یاری نموده اند تقاضا دارد با توجه به اتمام فصل برداشت پسته مطالب زیر را بصورت جدی مدنظر قرار داده و همانند قبل همکاری لازم را بعمل آورند.

۱-با توجه به پایان فصل برداشت پسته مالکینی که منزل خود را به کارگران غیربومی واگذار نموده اند از ادامه حضور آنهاپرهیز نمایند.

۲-مغازه داران به ویژه خریداران پسته حتی الامکان از پذیرش افراد مشکوک و غیربومی پرهیز نمایند.

۳-وسایل و تجهیزات ایمنی مغازه ها(قفل ها،حفاظ، سیستم هشداردهنده، دوربین، روشنایی)براساس شرایط محل، نصب و مورد استفاده قرار گیرد.

۴-نگهبان و کارگران انبارهای پسته و مغازه ها بایستی ضمن داشتن شرایط همه جانبه،بطور مداوم تحت کنترل قرارگیرند و از هرگونه ساده اندیشی پرهیز شود.

۵-رها نمودن موتورسیکلت ها در خیابان و کوچه ها موجب تحریک و سرقت گردیده و خواهد گردید از ادامه این روش نامناسب خودداری شود.

۶-قراردادن وجه نقد و اقلام باارزش (موبایل ،تبلت ،کامپیوتر و …)در داخل خودرو،افراد خلافکار و مستعد را به سرقت تشویق می کند.

۷-حمل پسته در ساعات شب تا اوایل صبح می تواند عامل وقوع سرقت با توجه به تاریکی هوا گردد که لازم است این مهم در طول روز انجام گیرد.

۸-به هر میزان مشارکت مردم در اعلام گزارشات موارد مشکوک به۱۱۰ و رعایت اصول حفاظتی و مراقبتی بیشتر باشد عرصه ارتکاب جرم بر مجرمین تنگ تر خواهد شد.

۹-هرگونه سهل انگاری و بی تفاوتی نسبت به امنیت عمومی می تواند در نوبت بعدی متوجه فرد و اموال او گردد که ان شاءالله با همراهی شما مردم گرامی مانند قبل امنیت شهرمان روز به روز تقویت گردد.

ثبت دیدگاه