• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

انتقاد از تعدیل نیرو در اداره گاز شهرستان انار

  • 08 آذر 1396 - 6:31
انتقاد از تعدیل نیرو در اداره گاز شهرستان انار

جمعی از اهالی امینشهر در نامه ای که به انارپرس ارسال کرده اند، می گویند به تعدیل نیرو در اداره گاز شهرستان انار که تبعات آن امینشهر را نیز در برگرفته معترض هستند.

متن نامه به شرح زیر است:

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد ، احتراماً به استحضار می رساند اینجانبان اهالی امین شهر و روستاهای تابعه طبق این طومار خواستار احقاق حق خود هستیم.

ما مردمان این خطه از کشور اسلامی ایران که با تقدیم چندین شهید در راه  انقلاب و در جنگ تحمیلی هشت ساله همچنین این خطه خیّر پرور و مهد نوابغ در زمینه های مذهبی ، علمی و … با تهیه این طومار می خواهیم بگوئیم آیا بدی در حق کسی کرده ایم که مسئولین بجای اینکه به امکانات شهر اضافه کنند دائماً در حال تعدیل نیرو و تحلیل مراکز دولتی هستند ، فرق ما مردم امین شهر با سایر شهرهای دیگر چیست که آنها روز به روز درحال پیشرفت هستند و ما در سراشیبی تند پسرفت ؟

چه کسی پاسخگوی ماست؟

بهتر است بدانید در زمانی که انار هنوز شهرستان نشده بود و در زمان ریاست آقای غلامرضایی ، اداره گاز انار دارای سه پست امداد چهار نفره(انار-امین شهر_بیاض) ، یک نفر به عنوان رئیس تعمیرات ، و دو نفر دیگر به نام های آقایان مصطفی صادقی(از رفسنجان) و آقای مجتبی کردنژاد(از کرمان)، و دو ناظر (آقای علی مهدی زاده و آقای سهیل قنادزاده) به اضافه پرسنل اداری و تنکسین تعمیرات در حال فعالیت بود که در زمان آقای اسماعیلی و با توجه به شهرستان شدن انار و ایجاد شهرک های جدید مسکونی و صنعتی و افزایش روز افزون جمعیت و خانوار این اداره با کاهش هشت نفره نیروی متخصص به شرح ذیل روبرو بوده است که در سال های اخیر با عنایت به کمبود نیرو همواره نارضایتی های شدید مردم در اکثر امور را در پی داشته است.

۱_(آقای مصطفی صادقی/انتقال به رفسنجان) ۲_( آقای کرد نژاد/انتقال به کرمان) ۳_ (آقای شجاعی / انتقال به کرمان) ۴_ (علی مهدی زاده/استعفای …) ۵_(آقای علیزاده/انتقال به بهرمان) ۶_(آقای غلامرضا رئیسی / انتقال به صفائیه نوق) ۷_ (آقای اکبر محمدیان / به عنوان نیروی جایگرین پست امداد در بیاض) ۸_ (آقای قناد زاده/ استخدام در شرکت مس)—که منتهی به جمع شدن پست امداد امین شهر-حذف رئیس تعمیرات و بهره برداری – حذف نظارت – حذف یک نیروی تعمیرات – حذف یک نیروی اداری شد.

آیا منطقه ای که تاکنون با چهار نفر و یک خودروی وانت کار خدمات رسانی را انجام می داده حال با یک نفر و بدون خودرو این امر امکان پذیر است؟

آیا کلیه مشکلات اقتصادی کشور با حذف دو حقوق بگیر در پست امداد امین شهر حل می شود؟

چرا تعدیل نیرو در شرکت گاز استان کرمان  فقط و فقط باید در منطقه انار انجام شود؟

مقصر کیست؟

ای مسئولین محترم اگر خدایی ناکرده حادثه ای شبیه زلزله غرب کشور در این منطقه رخ دهد یا اینکه خیلی و خیلی ساده تر بگوئیم اگر گاز صد منزل مسکونی در زمستان به هر دلیلی قطع شود آیا یک نفر به عنوان گازبان توانایی خدمات رسانی به شهری با این گستره جغرافیایی و چندین روستا را دارد ، حال تصور کنید در حالت بحران چه اتفاقی می افتد.

آی مسئولین به دادمان برسید تا قبل ازینکه دادمان به عرش الهی برسد.

 

 

ثبت دیدگاه