• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024

هشدار مهندس انارکی محمدی به مدیران عامل بانک‌های استان کرمان

  • 08 آذر 1396 - 6:36
هشدار مهندس انارکی محمدی به مدیران عامل بانک‌های استان کرمان

مهندس انارکی محمدی، نماینده شهرستان های انار و رفسنجان در جمع مدیران عامل بانک های استان کرمان که جهت پیگیری مشکلات کشاورزان  رفسنجان و  انار در پرداخت وامهای کشاورزی به شهرستان انار سفر کرده بودند گفت: ما باید پیگیر مشکلات مردم باشیم و اگر مشکل در استان حل نشود بنده مجبورم از کشور و از طریق وزارتخانه پیگیری کنم.

وی افزود: ادامه این روند مشکلات زیادی را در بخش های مختلف ایجاد می کند. بانک ها به خوبی آمارها را دارند و می دانند که پیش از این، مردم شهرستان های رفسنجان و انار از بزرگترین  خیرین بودند.

مهندس انارکی محمدی نایب رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: باید امروز که مردم نیاز دارند بانک ها همراهی کنند چرا که در سال های اخیر به دلیل  شرایط اقلیمی،  رکودبازار و خشکسالی های پیاپی مردم شهرستان های رفسنجان و انار که روزگاری خوش حساب ترین مشتریان بانکی و بزرگترین خیرین کشور بودند هم اکنون بزرگترین بدهکاران بانکی هستند.

در این جلسه تصمیم گرفته شد که آقای میری دبیر شورای عالی بانکهای استان  کرمان یکشنبه و سه شنبه هر هفته به منظور رسیدگی به پرونده های  بانک صادرات و تسهیل امور مردمی به شهرستان انار بیایند.

? همچنین مقرر گردید  مردم و  مسئولین جهت کمک به کشاورزان و تعیین تکلیف  بازپرداخت تسهیلات آنها اعم از  امهال،  تقسیط و یا  تمدید تسهیلات نزد شعب مورد نظرشان مراجعه و حداکثر همکاری صورت پذیرد.

ثبت دیدگاه