• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

«تکمیل طرح نیمه‌تمام تقاطع غیرهمسطح شهر انار تا پایان امسال»

  • 26 آذر 1396 - 7:30
«تکمیل طرح نیمه‌تمام تقاطع غیرهمسطح شهر انار تا پایان امسال»

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: تقاطع غیرهمسطح شهر انار یکی از طرح‌های نیمه‌تمام ملی است که ان‌شاءالله تاپایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، احمد انارکی‌محمدی نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۴۵۰ هزار طرح نیمه‌تمام درکشور وجود دارد که تقاطع غیرهمسطح انار یکی از طرح‌های ملی است که ان‌شاءالله تاپایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان داشت: ان‌شاءالله با همکاری اداره راه و شهرسازی مشکلات جاده نوق – انار، امین‌شهر – انار، پل زیرگذر روستای گلشن و روستاهای این شهرستان را شامل شانه‌سازی، آسفالت و زیرسازی و نصب علائم رانندگی و … به‌زودی برطرف می‌شود.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی از مسئولان خواست برای احداث جاده مسیرهایی که در طرح است، آزادسازی را انجام دهند.

حجت‌الاسلام حسن منتظری امام جمعه انار گفت: یکی از مشکلات شهرستان انار پل تقاطع غیرهمسطح است که محل اتصال شمال به جنوب بوده و سال‌هاست در حال احداث است اما همچنان با مشکل اعتبار روبه‌روست.

محمدعلی حسینی رئیس اداره راه و شهرسازی انار گفت: پل تقاطع غیرهمسطح کمربندی انار ۷۰ درصد پیشرفت دارد که با مشکل اعتبار روه‌برو هستیم.

همچنین به‌مناسبت سالروز ملی حمل و نقل و رانندگان و راهداری بعد از ظهر شنبه ۲۵ آذر طی مراسمی با حضور مسؤولان و نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی از کارکنان راهداری با اهدای لوح و هدایا تجلیل شد.

مسئولان همچنین از استراحتگاهی که در ابتدای جاده انار-شهربابک از سوی اداره راهداری انار احداث شده، بازدید کردند.

 

ثبت دیدگاه