• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024

تقدیر میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد از امین / قول میرزاده برای راه‌اندازی بخش‌های مختلف دانشگاه آزاد انار

  • 10 بهمن 1392 - 17:34
تقدیر میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد از امین / قول میرزاده برای راه‌اندازی بخش‌های مختلف دانشگاه آزاد انار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در اولین نشست شورای روسای مراکز و واحدهای دانشگاهی در استان کرمان، از “امین” خیر دانشگاه سازی که تاکنون حدود ۳۰ میلیارد تومان برای دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان انار کمک کرده‌اند، تجلیل و قدردانی کرد.

میرزاده همچنین گفت: مشکلات واحدهایی که با کمک ایشان تاسیس شده اما هنوز راه‌اندازی نشده‌اند در اولین جلسه هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی مطرح و رسیدگی می‌شود.

13921110115533777167924

13921110115656723167974

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به مسئله مهمی در بحث نقل و انتقالات و مهمانی دانشجویان اشاره و تصریح کرد: در بحث نقل و انتقالات دست های پنهان و آلوده ای است که از این مسئله سوء استفاده میکنند و این واسطه ها شناسایی و دست آنها قطع خواهد شد.

میرزاده تاکید کرد: ارائه تمامی خدمات به دانشجویان و اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی صد در صد رایگان بوده و هیچ گونه وجهی برای ارائه خدمات به ویژه در بحث نقل و انتقالات و مهمانی دانشجویان دریافت نمی شود. اگر تا کنون وجهی  از این بابت پرداخت کرده می تواند با مراجعه حضوری یا ارسال نامه به ایمیل شخصی اینجانب به آدرس  mirzadehe@iau.ac.ir  موضوع را مطرح کرده و اطمینان داشته باشد که تا تنبیه فرد متخلف و بازگرداندن وجه پرداختی موضوع را دنبال و رسیدگی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: نرم افزاری آماده شده که دانشجویان و اساتید می توانند بطور مستقیم درخواست مهمانی و انتقال را داده که خود به خود دست واسطه ها قطع و روند رسیدگی به تقاضای دانشجویان تسهیل می شود.

ثبت دیدگاه