• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024

حسین برهانی سرپرست بخشداری مرکزی انار شد

  • 04 بهمن 1396 - 8:00

حسین برهانی دوم بهمن ماه طی مراسمی باحضور ائمه جمعه، زهرودی سرپرست فرمانداری انار، روسای ادارات و اعضای شوراهای اسلامی به عنوان سرپرست بخشداری مرکزی انار معرفی شدند.

در این جلسه مهندس زهرودی سرپرست فرمانداری انار گفت: انشاالله بخشدار جدید به فکر توسعه و آبادانی خواهند بود و در حوزه اشتغال و اقتصاد مقاومتی تلاش خواهند کرد.

وی افزود: اگر بخواهیم روستا وشهرمان توسعه پیدا کند باید با اقشار مختلف مردم ، ائمه جمعه وجماعات تعامل داشته باشیم که بسیار موثر خواهد بود.

سرپرست فرمانداری انار به موضوعات مختلف شهرستان اشاره نمود و ضمن درخواست از کلیه شوراها و دهیاران ومسئولان ادارات جهت همکاری با بخشدار جدید از آقای برهانی خواست تا در مقوله های مهمی همچون اشتغالزایی ،تجمیع اراضی کشاورزی برای مقابه لا محدودیت سفره های آب زیرزمینی ،اقتصاد مقاومتی و توجه به پتانسیل های روستا اهتمام ویژه داشته باشد.


پیام های تبریک به بخشدار مرکزی انار

ارجمند گرانمایه جناب آقای حسین برهانی
برخود لازم می دانیم؛ انتصاب جناب عالی را به سمت بخشدار مرکزی شهرستان انار؛ تبریک عرض نماییم. امید است در سایه تأییدات الهی، در این عرصه خطیر و خدمت به جامعه علمی و اعتلای میهن عزیز اسلامی موفق و سربلند باشید.

شورای‌اسلامی‌ و دهیاری تراب‌آباد


شور جوانی وسابقه خدمت درعرصه مدیریت مرکزی روستایی واتکال به خداوند متعال وپیشینه ای پر بار برای ما، آبادانی روستاهایی پر نشاط و پر رونق را نوید می دهد.
با سلام ودرود برمحمد وآل محمد وعرض تحیت
جناب آقای حسین برهانی انتصاب جنابعالی را در سمت بخشدار مرکزی شهرستان انار تبریک گفته از خداوند برای حضرتعالی آرزوی توفیق وبهروزی روز افزون داریم
دهیاری وشورای اسلامی ده رییس


برادر ارزشی
جناب آقای برهانی

انتصاب به جا و شایسته جنابعالی به عنوان بخشدار مرکزی شهرستان انار که بیانگر تعهد ،کارآمدی ،لیاقت و شایستگی‌ های بر جسته شما برادر گرامی در صحنه‌های خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی است تبریک عرض نموده ، موفقیت و سربلندی شما را از درگاه خداوند منان مسئلت داریم.
دهیاری و شورای اسلامی عباس آباد


جناب آقای برهانی
انتصاب جنابعالی را به عنوان بخشدار مرکزی انار تبریک عرض نموده وبرایتان آرزوی موفقیت مینماییم .
دهیاری و شورای اسلامی قربان آباد

ثبت دیدگاه