• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

سه جوان اناری عضو اتاق فکر جوانان استان کرمان با استاندار دیدار کردند

  • 05 بهمن 1396 - 11:15
سه جوان اناری عضو اتاق فکر جوانان استان کرمان با استاندار دیدار کردند

سعید رضایی، سعید خادمی و نسترن رضایی سه تن از جوانان اناری که عضو اتاق فکر جوانان استان کرمان هستند در  نشست این اتاق با علیرضا رزم‌حسینی، استاندار کرمان شرکت کردند.

استاندار کرمان خطاب به جوانان گفت: امروز جامعه به ایده‌ها و کمک جوانان برای دست یابی به توسعه پایدار نیاز دارد.

به گزارش ایسنا  “علیرضا رزم‌حسینی” عصر چهارشنبه ۴ بهمن در نشست صمیمی با اعضای اتاق فکر جوانان استان کرمان اظهار کرد: اعضای اتاق فکر جوانان استان ایده‌های بسیار خوبی ارائه داده‌اند که امیدوارم به تکمیل طرح‌های استان کمک کنند.

وی با بیان این مطلب که باید جلسه مشترک دیگری نیز تشکیل شود، خطاب به اعضای اتاق فکر استان کرمان گفت: استمرار این تشکل بسیار مهم است و ما از شما حمایت خواهیم کرد، لذا اگر موانعی بر سر راهتان است شما نباید ناامید شوید.

استاندار کرمان کلید موفقیت‌ها را در اتاق فکرها دانست و بیان کرد: طرح توسعه‌ای در روستاهای استان در حال اجرا است که تا کنون به موفقیت‌های چشمگیری دست پیدا کرده‌ایم که باید شما جوانان در آن مناطق حضور یابید و در راستای تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف آنها گام بردارید.

رزم‌حسینی به اهمیت محیط زیست و منابع طبیعی اشاره کرد و افزود: طرح همیاران آب یک طرح پیشرفته است که در حال اجراست و نقاط دیگر از آن الگو برداری می کنند اما شما جوانان باید نقاط ضعف‌ها و قوت آن را شناسایی و راهکار ارائه دهید.

وی از کاستی‌ها و عقب‌افتادگی‌های کرمان سخن به میان آورد و عنوان کرد: سخاوتمندانه از طرح‌هایی که در جهت توسعه استان ارائه می‌شود حمایت خواهیم کرد.

استاندار کرمان در پایان از جوانانی که با ایده‌پردازی و اقدامات اجرایی در راستای توسعه استان و ایران حرکت کرده‌اند، تشکر کرد.

ثبت دیدگاه