• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

بازدید امام جمعه از استراحتگاه بین راهی انار

  • 17 اسفند 1396 - 8:53
بازدید امام جمعه از استراحتگاه بین راهی انار
 ‍ حجت الاسلام والمسلمین منتظری امام جمعه انار روز چهارشنبه ۱۶ اسفند از نمازخانه و استراحتگاه بین راهی واقع در محور انار- شهربابک بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان انار، امام جمعه انار به همراه رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان انار و حجت الاسلام والمسلمین رشیدی از نمازخانه و استراحت گاه بین جاده ای واقع در محور انار..شهربابک بازدید کرد و پس از ابراز خرسندی از عملکرد اداره راهداری به بیان نکاتی جهت رفع نواقص در جهت بهبود ارائه خدمات به مسافران نوروزی و رانندگان پرداخت.
 مهندس علینژاد رئیس اداره راهداری با اشاره به اینکه به دلیل بروز تصادفات متعدد در محور انار-شهربابک ساخت محلی برای استراحت کاربران جاده ضروری بود، افزود استراحتگاه بین جاده ای شهرستان انار به عنوان اولین استراحتگاه بین جاده ای در سطح استان کرمان تکمیل و تجهیز گردیده و به عنوان یک الگو در برخی محورهای استان در حال اجرا می باشد.
 مهندس علینژاد گفت: هدف اداره راهداری کاهش تصادفات و تلفات جاده ای و افزایش ایمنی است که می بایست با حداکثر توان در پیشبرد این مهم تلاش وافی و کافی صورت پذیرد.

بازدید از مجتمع های خدماتی و مساجد بین راهی به منظور ارائه خدمات هر چه بیشتر به مسافران نوروزی

مهندس علینژاد رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان انار گفت: مجتمع های خدمات رفاهی و مساجد بین راهی به عنوان تامین کنندگان امنیت و آرامش مسافران و محل استراحت و تفریح آنان بوده و می بایست از لحاظ بهداشتی استانداردهای لازم را داشته باشند.

وی افزود: شهرستان انار به عنوان اولین شهرستان استان کرمان بوده که می بایست در خصوص ارائه خدمات به مسافران و رانندگان نقش خود را به خوبی ایفا نماید. لذا در این خصوص در محورهای شهرستان ۳ مجتمع خدمات رفاهی ۴ رستوران و ۵ مسجد واقع گردیده که ساخت استراحتگاه بین جاده ای واقع در محور انار..شهربابک که توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان انار احداث گردیده را نیز باید به این آمار افزود.

مهندس علینژاد گفت: نظارت بر این مکان ها به طور مستمر توسط عوامل اداره راهداری انار صورت گرفته و در خصوص رفع نواقص موجود به بهره برداران تذکر داده خواهد شد چرا که ارائه خدمات بهتر موجب اعتبار شهرستان بوده و می بایست به گونه ای عمل نمود که موجبات رضایتمندی همگان حاصل گردد.

 

 

ثبت دیدگاه