• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024

همایش ارتقای ایمنی در انار برگزار شد

  • 17 اسفند 1396 - 21:16
همایش ارتقای ایمنی در انار برگزار شد

همایش ارتقاء ایمنی راکبان موتورسیکلت ها،وانت بارها و ماشین آلات و ادوات کشاورزی امروز ۱۷ اسفند ۹۶ در محل تالار شهر برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان انار در این مراسم که با حضور مسئولین شهرستان و مسئولین نظامی و انتظامی برگزار گردید ابتدا امام جمعه امین شهر به نقش ایمنی در کاهش تصادفات اشاره نمود و از مسئولین شهرستان در خواست کرد که تمام تلاش خود را در جهت کاهش سوانح در شهرستان انار و محورهای ورودی و خروجی به شهرستان انار را بکار گیرند.

سپس سرهنگ بهادری نماینده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان در بحث رعایت نکات ایمنی و کاربردی راکبان موتورسیکلت ها و رانندگان وانت بارها و ماشین آلات کشاورزی مطالبی بیان کرد.

در انتهای همایش نیز به برخی از شرکت کنندگان۳۰ کلاه ایمنی(۱۰ عدد توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان و ۲۰ عدد توسط شهرداری امینشهر) اهدا گردید و بر روی موتورسیکلت ها و وانت بارها و ماشین آلات کشاورزی حاضر در پارکینگ محل همایش توسط پرسنل اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان انار برچسب شب نما نصب گردید.

همچنین تعدادی از برچسب های شب نما تحویل بخشدار جهت توزیع بین دهیاران روستاها قرار گرفت تا بر روی وسایل مذکور خود در جهت ارتقا ایمنی موتورسیکلت ها و وانت بارها و ماشین آلات کشاورزی نصب گردد.

ثبت دیدگاه