• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024

ابراز امیدواری رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان برای پرداخت مطالبات مالی پیمانکاران پیام نور انار

  • 25 اسفند 1396 - 8:49
ابراز امیدواری رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان برای پرداخت مطالبات مالی پیمانکاران پیام نور انار

یکی از پیمانکاران دانشگاه پیام نور انار گفت که برای دریافت مطالباتشان، دانشگاه پیام نور و نماینده شهرستان های انار و رفسنجان اقدامی انجام نمی دهند.

این پیمانکار افزود: عدم پرداخت مطالبات باعث بروز مشکل برای ما شده و کسی پاسخگوی ما نیست.

فاطمه معین الدینی رییس دانشگاه پیام نور استان کرمان گفت: از سال گذشته اقدامات عمرانی بسیار خوب و زیادی در دانشگاه پیام نور انار با هزینه ی بالای یک میلیارد تومان صورت گرفته است و تا سال گذشته تمام تعهدات خود را به موقع پرداخت کردیم.

وی در گفت و گو با انارپرس افزود:اما متاسفانه این مشکلی که امسال پیش آمده است نه تنها استان کرمان بلکه سایر استان ها نیز با آن مواجه هستند و بودجه های لازم بایستی از سوی دولت محقق و سپس از طریق سازمان پیام نور مرکزی کشور پرداخت شوند.

رئیس دانشگاه پیام نور کرمان ادامه داد:ما بارها به صورت حضوری و تلفنی با سازمان مرکزی در تماس و پیگیر این موضوع بوده ایم.

وی گفت:امیدواریم در روزهای باقیمانده سال جاری نیز بودجه ای ابلاغ شود تا بتوانیم مطالبات پیمانکاران را پرداخت نماییم.

معین الدینی تاکید کرد:در بودجه سال آینده این مطالبات تعریف شده و در اوایل سال آینده قطعا پرداختی های ما انجام خواهد شد.

مهندس احمد انارکی محمدی هم در این خصوص گفت:در حوزه مسائل عمرانی دانشگاه پیام نور خوشبختانه در انار و رفسنجان اقدامات خوبی چون محوطه سازی،احداث سالن و… صورت گرفته است.

وی افزود:اما در حال حاضر و با توجه به اینکه در پایان سال نیز هستیم بودجه ای برای بخش عمرانی اختصاص داده نشده است و دانشگاه پیام نور در کل کشور با این مشکل مواجه هستند.

انارکی محمدی ادامه داد:با رایزنی هایی که با دولت انجام شده است پرداختی ها و مطالبات در این خصوص در سال جدید انجام می شود.

ثبت دیدگاه