• امروز : یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 5 May - 2024

جلیل فرجاد، بازیگر فیلم انار: با پخش فیلم انار مردم ایران با فرهنگ و شهر انار آشنا می‌شوند

  • 10 فروردین 1397 - 12:24
جلیل فرجاد، بازیگر فیلم انار: با پخش فیلم انار مردم ایران با فرهنگ و شهر انار آشنا می‌شوند

ضبط فیلم  تلویزیونی “انار” که از چند هفته قبل آغاز شده، در روزهای اخیر و برای یک استراحت کوتاه متوقف شده و قرار است ادامه ضبط فیلم به زودی آغاز شود.

انارپرس با جلیل فرجاد یکی از بازیگران این فیلم گفتگوی کوتاهی انجام داده.

آقای فرجاد چه نقشی را در فیلم انار ایفا می کنید؟
فردی به نام حاج رحمان

آیا تا پیش از سفر به انار اسم این شهر را شنیده بودید.
متاسفانه خیر.

چند هفته ای است که در انار به سر می برید چه چیزی از انار بیشتر در ذهن شما خواهد ماند؟
گویا این شهر در گذشته تردد عمومی زیادی داشته است و حالا به خاطر وجود کمربندی بسیاری از خودروها از مسیر کمربندی عبور می کنند و از دیدن این شهر محروم می شوند و با انار آشنا نمی شوند و خود بنده نیز تا قبل از اینکه در مورد این فیلم صحبتی بشود اسمی از شهر انار نشنیده بودم و پس از آن نیز فکر می کردم محصول این شهر انار است و با هر کسی هم که صحبت می کردم فکر می کردند که این شهر یکی از شهرهای تابع ساوه است اما پس از اشنایی متوجه شدم که محصول آن پسته ای مرغوب است.
در چنین شهر های کوچک مردم بایستی خود دست به دست همدیگر بدهند و مکان های تفریحی برای مردم ایجاد نمایند زیرا دولت مشغله های زیادی دارد و همچنین بیشتر به استان ها می پردازد و استاندارها نیز به مرکزیت استان ها تمرکز و همیشه این چنین شهرها غریب می مانند و پیشرفت نمیکنند به همین دلیل خود مردم بایستی برای معرفی و پیشرفت شهر تلاش کنند.

به نظر شما فیلم انار چه ویژگی هایی دارد که آن را متمایر می کند؟
انار فیلمی است که افرادی از طریق محصول یک شهرستان که پسته است به فروش مواد مخدر می پردازند که از این نظر این فیلم جایگاه خاصی دارد و اگر این فیلم از یکی از شبکه های سیما پخش شود خیلی از مردم با شهر انار و فرهنگ،محصول و جاذبه های آن آشنا خواهند شد.

اگر سخنی با مردم انار دارید بفرمایید.
طی این مدت با بسیاری از مردم انار به واسطه این فیلم ارتباط داشتیم و با آن ها رابطه دوستی پیدا کردیم،مردمان انار مردمانی بسیار مهربان،انعطاف پذیر و مهمان دوست هستند.

نظرتان در خصوص هنرمندان اناری که طی این مدت با آن ها همبازی بودید چیست؟
کسانی که کم تجربه هستند و کار حرفه ای انجام نداده اند وقتی که در یک محیط حرفه ای قرار گیرند ممکن است احساس ریلکسی و راحتی را نداشته باشند و عملکرد بنده نیز در چنین مواقعی به گونه ای است که خودم را با بازیگران هماهنگ نمایم تا هم آن ها راحت تر بازی کنند و هم من بتوانم در مقابل آن ها راحت تر عکس العمل داشته باشم،به نظرم بعضی از هنرمندان خیلی خوب بودند و مهم تر این است که به این عزیزان موقعیت داده شود برای توانمند شدن.

ثبت دیدگاه