• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024

چاره اندیشی برای نقاط حادثه خیز جاده های انار

  • 03 اردیبهشت 1397 - 11:24
چاره اندیشی برای نقاط حادثه خیز جاده های انار

جلسه شناسایی نقاط حادثه خیز و ارائه راهکار جهت رفع آن‌ها و درخواست بودجه از منابع ملی در محل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان برگزار شد.

در این جلسه محدوده‌های مسجد امام سجاد، تقاطع گلشن، محدوده مسجد ولیعصر، محدوده روستای بیاض و تقاطع‌های روستای ساقی با اولویت میزان تصادفات در ۵ ساله اخیر مورد بررسی قرار گرفتند.

در این جلسه مقرر شد مکان‌های اعلام شده از طریق اقداماتی نظیر اصلاح رمپ‌های ورود و خروج، اصلاح دوربرگردان‌ها، نصب پل عابر پیاده، ایجاد کندرو، نصب گاردریل، افزایش چراغ‌های ایمنی، نصب خطر نما و نصب تابلوهای اطلاعاتی ایمن سازی گردند.

به گزارش روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان انار، در جلسه شناسایی نقاط حادثه خیز محورهای حوزه استحفاظی شهرستان انار که با همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان و شرکت مهندسین مشاور اندیشه نگاران با هدف ایمن سازی و رفع نواقص نقاط مذکور با حضور رئیس و کار‌شناسان ایمنی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان برگزار شد، سرهنگ عابدینی فرمانده پلیس راه کرمان-یزد و مهندس علینژاد رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان انار در محل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان حضور داشتند.

ثبت دیدگاه