• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024

جوابیه شورای اسلامی لطف آباد نسبت به گلایه ورزشکاران باشگاه بدنسازی لطف آباد

  • 04 مرداد 1397 - 7:43

به دنبال انتشار خبری در انارپرس در خصوص تعطیلی باشگاه بدنسازی لطف آباد، شورا و دهیاری این منطقه جوابیه ای ارسال کرد:

با سلام و ادب خدمت ورزشکاران عزیز

باید خدمت شما عزیزان نکاتی را عرض نماییم. سه سال قبل محل کتابخانه که مکان عمومی و جزئی از اموال بیت المال است توسط اعضاء شورا قبل به یک شخص غیر بومی تحویل داده شده و مقرر گردیده تا شش ماه در این محل شروع به کار نماید تا یک مکان مناسب پیدا کند و در آنجا ادامه فعالیت نماید و کتابخانه را تخلیه کند ولی متاسفانه قول خود را عملی نکردند تا اینکه یک سال پیش با ایشان توافق نمودیم که در این مکان به ورزش خود ادامه دهند و به جای کرایه از بچه های خود روستا شهریه نیم بها دریافت نماید ولی صاحب باشگاه بجای اینکه به تعهد خود عمل کند مبلغ شهریه را بیشتر کرده و با اینکه چند نفر از بچه های خود لطف اباد از عملکرد صاحب باشگاه شاکی بودند و تقاضا کردند که این مکان را تحویل آنها بدیم تا در این مکان باشگاه راه اندازی کنند ولی بخاطر میهمان نوازی این کار را انجام ندادیم.

متاسفانه صاحب باشگاه با وجود اینکه شهریه بالایی هم از بچه ها میگیرد و درآمد بالایی دارد حتی حاضر به پرداخت هزینه آب و برق محل باشگاه نشده و در حفظ ساختمان هم سستی نموده. مثلا شلینگ کولر این مکان سوراخ بوده و چندین ماه آب نشت میکرده و باعث نشست دیوار شده و این شخص به خودش زحمت نداده که این کار کوچک را انجام بدهد تا باعث خرابی این مکان عمومی نشود و به این دلایل عذر او را خواستیم و در چند مرحله تقاضا کردیم مکانی را پیدا کند و کتابخانه را تخلیه نمایید که تخلیه نکرده تا اینکه روز گذشته اداره برق کشکوئیه بعلت بدهی برق محل رو قطع کرده.

ما برا ورزش جوانان هر کاری که در حد توانمان باشد انجام می دهیم و در مورد باشگاه بدنسازی هم نهایت خویشتن داری را بخاطر ورزش شما عزیزان انجام دادیم،ولی صاحب باشگاه بجای تشکر در چند کانال محلی جو سازی نموده و اذهان عمومی را نسبت به شورا و مسئولین لطف آباد بدبین کرده که مسئولین لطف آباد مانع ورزش جوانان شده اند .

شواری اسلامی لطف آباد از کسانی که بدون تحقیق و تفحص این جملات بی پایه و اساس را در کانال های محلی پخش کرده و باعث مخدوش شدن اذهان عمومی نسبت به اعضاء شورای لطف آباد شده اند شکایت نموده و خواهان رسیدگی مسئولین امر می باشد.

 

ثبت دیدگاه